حوادث جهان



حبس ابد برای ناپدری سنگدل

مرد جوان امریکایی به جرم ضرب و جرح و قتل پسر 5 ساله همسرش دستگیر و به حبس ابد محکوم شد. به گزارش کرایم، متهم «تری هندرسون» بعد از دستگیری مدعی شد با همدستی مادر کودک این قتل را انجام داده است. آنها در ایالت آیووا دستگیر شدند.
بنابر گزارش‌های پلیس، متهمان پس از آنکه پسر بچه بر اثر ضرب و شتم از هوش رفته بود ترسیده و او را به بیمارستان منتقل کردند اما کودک یک روز بعد جان سپرد. پزشکی قانونی تأیید کرد که قربانی 17 مورد شکستگی در بخش‌های مختلف بدن و آسیب دیدگی شدید به مغز داشته است. گزارش‌های پلیس آیووا روشن کرده است که مادر کودک هم در زمان حمله ناپدری در خانه حضور داشته و به نوعی با متهم همدست بوده است که تحقیقات ادامه دارد.

بازداشت مادر بزرگی که نوه اش را دزدید

مادربزرگ امریکایی که نوه 12 ساله خود را از بیمارستانی در لوئیزیانا ربوده بود توسط مأموران پلیس شناسایی و بازداشت شد.
به گزارش کرایم، متهم «اولین میلر» 66 ساله در حالی که تلاش می‌کرد نوه 12 ساله خود را به هتلی در لوئیزیانا منتقل کند توسط مأموران پلیس بازداشت شد.
گزارش‌های پلیس نشان می دهد که متهم پس از ورود به بیمارستانی که نوه‌اش در آن بستری بوده تلاش کرده تا نوه دختری خود را از بیمارستان خارج کند که با مقاومت کارکنان بیمارستان روبه‌رو شده است.
میلر نیز دست به کار شده ابتدا با هل دادن کارکنان و داد و فریاد و سپس با تهدید اسلحه نوه‌اش را ربوده و با زیر گرفتن مأمور امنیتی بیمارستان پا به فرار گذاشته است.اطلاعات پلیس حاکی است که متهم با 5 اتهام از جمله ضرب و شتم، حمل سلاح گرم و آدم ربایی روبه‌روست. او پس از دستگیری انگیزه خود را در این ارتباط بیان نکرده است.

حراج نقاشی های یک مارمولک

نقاشی‌های رنگین یک مارمولک خانگی در حراجی بزرگ ایالت میشیگان به فروش رفت.
به گزارش وایرد، درآمد حاصل از فروش نقاشی‌های مارمولک نقاش برای کمک‌رسانی به صندوق آسیب دیدگان آتش‌سوزی بزرگ استرالیا صرف خواهد شد.«سارا» صاحب مارمولکی به‌ نام «تیگوو» است که نقاشی‌های حیوان عجیب خانگی اش را در ایالت میشیگان امریکا به فروش گذاشته است.
به‌ گفته سارا، هر تابلو نقاشی 75 دلار قیمت خورده اما دو مشتری ناشناس هر یک از تابلو‌ها را به قیمت هزار دلار خریداری کرده‌اند.
سارا در این باره گفت:«با توجه به گستردگی آتش‌سوزی استرالیا و ویرانی‌های موجود می‌خواستم کاری انجام دهم تا بتوانم به مردم کمک کنم.بنابراین تصمیم به انجام این کار گرفتم و از تیگوو خواستم تا با همکاری من تابلوهای دیدنی اش را روی بوم بکشد.
نقاشی‌ها بسیار زیبا هستند و بدون شک خریداران خود را پیدا خواهند کرد.»





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7281/12/536281/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها