اخبار




شلیک مرموز به یکی از قوی ترین مردان ایران

گروه حوادث/  مردان مسلح با حمله شبانه به یکی از قوی‌ترین مردان ایران، با شلیک دو گلوله او را راهی بیمارستان کردند.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، رامین فرج‌نژاد، یکی از قوی‌ترین مردان ایران و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری و جهانی قوی‌ترین مردان، پنجشنبه گذشته از سوی چندین مرد مسلح مورد حمله قرار گرفت. یکی از دوستان رامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: پنجشنبه شب، برادر کوچک رامین به نام کامران به همراه دوستانشان؛ به باغ خصوصی خود در منطقه باغستان شهریار رفته بودند. ساعاتی بعد نگهبان باغ با رامین و برادر بزرگترشان عرفان تماس گرفت و گفت به باغ حمله شده است. رامین و عرفان هم با این تصور که دزد آمده، راهی باغ شدند. عرفان زودتر از رامین به باغ رسیده بود اما مقابل باغ چند مرد را با اسلحه و قمه دید.
او ادامه داد: به محض اینکه عرفان وارد باغ شد یک نفر با کلت کمری او را تهدید کرد. در این میان رامین نیز به باغ رسید اما با افرادی که مقابل در ورودی باغ بودند درگیر شد و یکی از مردان مسلح دو گلوله به وی شلیک کرد که از ناحیه شکم مجروح شد. مردان مسلح عرفان را نیز با قمه مجروح و فرار کردند. با اعلام موضوع به پلیس تحقیقات برای شناسایی مردان مسلح و انگیزه آنها از این درگیری خونین آغاز شده است.

سرقت صندلی پارک و پل فلزی با قیچی آهن بری

گروه حوادث/2 سارق حرفه‌ای که صندلی فلزی پارک‌ها، پل‌های آهنی پارکینگ خانه‌ها و گاردریل‌های کنار بزرگراه را می‌دزدیدند از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
به‌گزارش «ایران»، از چندی قبل وقوع چندین فقره سرقت پل‌های آهنی جلوی پارکینگ ساختمان‌ها، صندلی‌های فلزی پارک، گاردریل و نرده‌های آهنی کنار بزرگراه خلیج فارس به کلانتری مخابره شد و تحقیقات ویژه برای دستگیری متهمان کلید خورد.
مأموران در نخستین گام به بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت پرداختند و دریافتند که سارقان با خودرو نیسان آبی رنگ که جرثقیل پشت آن بسته بود اقدام به سرقت کرده‌اند. بنابراین مشخصات خودرو به همه واحدهای گشت پلیس اعلام شد تا اینکه مأمور گشت موتوری کلانتری 179 خلیج فارس موفق به شناسایی خودروی سارقان شد و هنگامی که 2 مرد جوان در بزرگراه آزادگان از خودرو پیاده شدند و با قیچی بزرگ آهن بری سرگرم باز کردن گاردریل کنار بزرگراه بودند آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ حبیب آقایی- رئیس کلانتری 179 خلیج فارس - گفت: در تحقیقات از متهمان آنها به 100 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و پس از معرفی به مرجع قضایی با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

واژگونی مرگبار پژو در جاده اهواز ـ خرمشهر

گروه حوادث/ واژگونی خودروی پژو در محور اهواز - خرمشهر مرگ سه مسافر را رقم زد.
 دکتر محمدامین زرگر- رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز- در این باره گفت: صبح دوشنبه یک خودروی پژو در محور اهواز – خرمشهر در سه راهی جفیر به سمت طلاییه واژگون شد که در این حادثه سه نفر کشته شدند. یکی از این افراد در محل حادثه، یک نفر در مسیر انتقال به بیمارستان و دیگری در بیمارستان بقایی جان باخت.
زرگر گفت: در این حادثه دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند که توسط تکنیسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند. جانباختگان و مصدومان این حادثه، مرد بودند.

سقوط مرگبار هنگام آبیاری گلها

گروه حوادث/ مردی میانسال هنگام آب دادن به گلدان‌هایش از بالکن طبقه دوم به پایین افتاد و جان باخت.
براساس اعلام پلیس، سرهنگ «محمدعقیل سلگی» فرمانده انتظامی شهرستان شازند در بیان جزئیات این حادثه گفت: حدود ساعت 9 صبح یکشنبه در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر سقوط فردی از بالکن خانه‌اش در یکی از محله‌های شهرستان شازند و مرگ او، بلافاصله تیم‌های امداد و انتظامی به محل اعزام شدند . بنا بر اظهارات همسر این مرد 56 ساله، شوهرش هنگام آب دادن به‌گل‌ها از بالکن خانه شان واقع در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی سقوط کرده و جان خود را از دست داده بود. پرونده مرگ این مرد در دادسرا در حال پیگیری است.

مرد معتاد ، سارق دریچه فاضلاب بود

گروه حوادث/ مرد معتاد که با همدستی دوستش دریچه‌های چدنی فاضلاب خیابان‌ها را سرقت می‌کرد تا هزینه مواد مخدرش را تأمین کند بعد از دستگیری به 100 فقره سرقت اعتراف کرد.
به‌گزارش «ایران»، ساعت 5 صبح یکشنبه یکی از شهروندان در منطقه هاشم آباد در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد که دو مرد با خودروی پراید در کنار یک دریچه فاضلاب نشسته و با پتک روی آن ضربه می‌زنند. با توجه به اینکه در چند روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر سرقت دریچه‌های چدنی فاضلاب در جنوب تهران اعلام شده بود خیلی زود تیمی از مأموران گشت کلانتری 132 نبرد به محل اعزام شدند. مأموران به محض حضور در محل سرقت مشاهده کردند که یکی از متهمان در حال انتقال دریچه چدنی به خودروی پراید است که در این صحنه یکی از متهمان با مشاهده مأموران پای پیاده شروع به فرار کرد و متهم اصلی پرونده از سوی مأموران دستگیر شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری اعتراف کرد که هر روز بین 5 تا 6 دریچه فاضلاب چدنی را در جنوب تهران به سرقت می‌برد که در این مدت نزدیک به 100 فقره دزدی کرده است.
سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری 132 نبرد در این باره گفت: متهم از ساعت 2 بامداد تا 5 صبح این سرقت‌ها را انجام داده و خودروی پراید را نیز از یکی از دوستانش به بهانه مسافرکشی می‌گرفته و با آن سرقت می‌کرده که با فروش این دریچه‌ها هزینه اعتیادش به هروئین و شیشه را تأمین کرده است.سرهنگ تیموری در پایان افزود: متهم پس از اعتراف به سرقت‌ها به مرجع قضایی معرفی شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7282/12/536404/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها