اخبـــار




تسلیت رئیس جمهوری به تخت روانچی

رئیس جمهوری روز گذشته در پیامی با تسلیت درگذشت برادر مجید تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل، برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در این پیام نوشت: اینجانب ضایعه وارده را به جنابعالی و خانواده محترم مرحوم تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و مزید توفیق خدمت از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در پیامی با تسلیت درگذشت برادر دکتر مجید تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل متحد، برای آن مرحوم از درگاه خداوند رحمان علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

برگزاری ختم برادر سید محمود دعایی

مراسم ختم برادر حجت‌الاسلام سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و جمعی از شخصیت‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیداحمد دعایی از روحانیون خوشنام و مردمی یزد بود که عمر خود را در راه ترویج و تبلیغ تعالیم دین مبین اسلام و مذهب تشیع صرف کرد. او 19 بهمن ماه به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درگذشت برادر حجت‌الاسلام دعایی را تسلیت گفت. واعظی خطاب به سیدمحمود دعایی تأکید کرد: درگذشت برادر گرامی‌تان حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمدآقا دعایی را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7282/2/536412/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها