تلگراف خبــــــر




با پایان یافتن مأموریت مسعود نقاش‌زاده در بنیاد سینمایی فارابی، حبیب ایل‌بیگی با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و پژوهشی بنیاد سینمایی فارابی از مدیرعامل این بنیاد حکم گرفت.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان ۴ تا ۱۸ سال مهرواره نقاشی، عکس و فیلم کوتاه با عنوان «بهار در خانه» برگزار می‌کند. علاقه‌مندان در بخش نقاشی، کودکان و نوجوانان می‌توانند با تکنیک آزاد در اندازه دلخواه خود نقاشی بکشند و با گوشی همراه از آن عکس بگیرند.
بیل دی‌بلاسیو شهردار نیویورک و اریک گارستی شهردار لس‌آنجلس دستور تعطیلی سینماهای این شهرها را در پاسخ به گسترش ویروس کرونا صادر کردند. این نخستین بار در تاریخ است که سینماها به دلیلی غیر از آب و هوا تعطیل می‌شوند.
اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران اعلام کرد در راستای کمک به تأمین سلامت اعضا و پرسنل ۱۷ روز تعطیل خواهد بود.
کتابخانه ملی دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بدون محدودیت و به‌صورت رایگان ۲۳ هزار و 300 کتاب را برای مطالعه برخط دراختیار علاقه مندان قرار داده است و این دسترسی از روز گذشته ۲۶ اسفند ماه برای اعضا از خارج از سازمان باز خواهد شد.
عرضه اینترنتی مستند سینمایی «بانو» به کارگردانی محمد حبیبی‌منصور و تهیه‌کنندگی واحد مستند دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی توسط سایت «عماریار» آغاز شد.
کتاب قدیمی افسانه «عمو نوروز» با تنظیم متن فریده فرجام و زنده‌یاد محمود مشرف تهرانی(م.آزاد) در آستانه نوروز سال ۱۳۹۹ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7305/11/539148/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها