بازداشت سازندگان کلیپ بارش بادمجان




گروه حوادث/ عوامل ساخت کلیپ بارش بادمجان در آسمان تهران از سوی پلیس امنیت دستگیر شدند.
به‌گزارش خبرنگار «ایران»، روز یکشنبه چند کلیپ مختلف در فضای مجازی منتشر شد که در اتفاقی عجیب ده‌ها بادمجان از آسمان شروع به باریدن کرد. اما ساعتی پس‌ از انتشار این کلیپ که باعث تعجب کاربران و مخاطبان شبکه‌های اجتماعی شده و سؤال‌های زیادی برای مخاطبان ایجاد کرده بود خبر دیگری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که حکایت از واقعی نبودن این کلیپ ها داشت.
سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت پایتخت صبح دیروز در گردهمایی (ویدئو کنفرانس) فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره این ماجرا گفت: روز یکشنبه ویدئویی تحت عنوان بارش بادمجان در پایتخت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پلیس امنیت بلافاصله عوامل ساخت آن را شناسایی و دستگیر کرد.   بررسی‌های پلیسی حکایت از این داشت، این افراد که از دانشجویان رشته‌های هنری دانشگاه‌های مختلف هستند پس از فیلمبرداری در اطراف برج میلاد و پارک پردیسان، با حضور در یکی از موسسه‌های هنری در حوالی میدان تجریش، این کلیپ را ساخته و از طریق جلوه‌های ویژه، آنها را به حالت نمایش بارش بادمجان از آسمان پایتخت به تصویر کشیده‌اند.
ذوالقدر با بیان اینکه این متهمان مدعی بودند بارها برای کارهای هنری و درسی خود از طریق ساخت جلوه‌های ویژه این نوع کلیپها را طراحی کرده و سپس آن را در گروه اجتماعی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند، افزود: متهمان بیان کردند، پس از ساخت کلیپ بارش بادمجان در آسمان تهران، آن را همانند گذشته در گروه بارگذاری کرده اما متأسفانه عده‌ای فرصت‌طلب با سوء‌استفاده از فضای موجود جامعه این کلیپ را به عنوان بارش بلاهای آسمانی در فضای مجازی بارگذاری و باعث تشویش اذهان عمومی شده‌اند.
وی افزود: این گروه ضمن ابراز پشیمانی درخواست داشتند به اطلاع مردم برسانند که وابسته به‌ هیچ گروه و جناح خاصی نیستند و فقط یک کلیپ سرگرم‌کننده می‌ساختند. به‌ گفته سردار ذوالقدر تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7305/9/539154/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها