اخبــــار




سایه کرونا روی فوتبال جهان

اخبار مربوط به کرونا، همچنان بخش اصلی اخبار فوتبال جهان است. سایت «le11amienois» فرانسه خبر داد که باشگاه آمیان که سامان قدوس را در اختیار دارد، به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لوشامپیونا تصمیم گرفت برگزاری تمرینات را لغو کند. مربی آمیان قصد دارد برنامه انفرادی به بازیکنان بدهد تا در منزل تمرین کنند. باشگاه ترابزون اسپور هم که سیدمجید حسینی را در اختیار دارد، اعلام کرد تمرینات و فعالیت‌های این باشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل است. «الیاکیم مانگالا» مدافع 29 ساله و فرانسوی والنسیا که گرفتار کرونا شده، اعلام کرد که اوضاع جسمانی مناسبی دارد. فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که تمام مسابقات داخلی این کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل است. انجمن سراسری هواداران اشتورم گراتس اتریش، بنرهایی را به منظور تشکر و قدردانی با هزینه خود مقابل درب بیمارستان ها و داروخانه‌ها نصب کردند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام فعالیت‌های حضوری را تعطیل  و کارمندانش را موظف به دورکاری کرد. فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد که لیگ این کشور به مدت 4 هفته تعطیل خواهد بود. سایت «الکره العراقیه» خبر داد عماد رضا، ستاره سابق سپاهان و سرمربی فعلی تیم ملی جوانان عراق در اقدامی خیرخواهانه، هتلی که در شهر کربلا دارد را برای درمان بیماران کرونایی به صورت رایگان در اختیار هموطنانش قرار داد.

لغو مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک

رقابت‌های وزنه برداری اوپن کلمبیا (قهرمانی امریکای جنوبی) که حکم گزینشی المپیک 2020 را هم داشت، قرار بود از 28 اسفند با حضور وزنه‌بردارانی از 5 قاره برگزار شود که با اعلام فدراسیون جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. قرار بود کیانوش رستمی و علی هاشمی به همراه علی جباری به عنوان مربی دراین تورنمنت حضور پیدا کنند.

هاشمیان: 9 ماه در تیم ملی کار کردم اما ریالی نگرفتم

وحید هاشمیان مربی تیم ملی در گفت‌و‌گو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص شرایط خود در تیم ملی گفت:« 9 ماه پیش فدراسیون و مربی وقت آقای ویلموتس مرا به همکاری دعوت کردند و بسیار خوشحال بودم که در تیم ملی کشورمان حضور داشتم ولی مشکل اینجا بود که گفتند پول کادر فنی به یورو پرداخت شد. در حالی که قرارداد من ریالی بود. 9 ماه گذشته و ریالی نگرفته‌ام و بابت وسایلی که خریده‌ام از فدراسیون طلب دارم. اگر ما می ‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم، اول باید ببینیم پولش را داریم یا خیر؟ یا می‌خواهیم این را گردن رئیس بعدی فدراسیون بیندازیم.» او درباره اینکه در تیم ملی می‌ماند یا خیر، چنین پاسخ داد: «فدراسیون و مربی تیم ملی هم دوست داشتند ما همکاری‌مان را ادامه بدهیم اما به هر حال من هم باید شرایطی برای همکاری داشته باشم و اگر بدانم می توانم به تیم ملی کشورم کمک کنم قطعا می‌مانم. اگر ببینم کمکی از دستم بر نمی‌آید می‌روم.»
هاشمیان همچنین در مصاحبه ای نوروزی هم که با کیهان ورزشی داشته گفت: «استنباط من این بود  که برد 14 -0 برابر کامبوج نقطه تاریک تیم ما شد چون ویلموتس فکر کرد همه فوتبال ایران را می‌شناسد و سطح فوتبال آسیا هم همین است، پس راحت به جام جهانی صعود می کنیم. البته برخلاف دوران کی روش شانس نداشتیم و من هم در ناکامی تیم ملی مقصرم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7305/10/539193/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها