اخبــــار



استخدام نیرو در یک شرکت اینترنتی با نظارت وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن گلایه از خدمات دهی مرکز تماس یکی از شرکت های اینترنتی گفت: شخصاً نظارت می کنم تا ۵۵۰ نفر نیرو برای این شرکت اینترنتی استخدام شوند.
به گزارش «ایران»، محمد جواد آذری جهرمی در توئیتی نوشت: به مرکز تماس یکی از شرکت‌های اینترنتی زنگ زدم، وضع خدمات دهی افتضاح بود به مدیرش زنگ زدم، می‌گوید ۵۵۰ نفر نیرو می‌خواهیم اما نیرو نیست. وی درادامه این توئیت نوشت: بعید می‌دانم بهانه‌ خوبی آورده باشد. به همین علت برایم به آدرس minister@ict.gov.ir رزومه بفرستید. شخصاً نظارت می کنم تا ۵۵۰ نفر را در تهران و شهرستان ها استخدام کند.

دسترسی کامل روستاها به پهن باند تا پایان امسال

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه میان تحول دیجیتال و جهش تولید همبستگی ذاتی وجود دارد،گفت: توسعه دسترسی کامل روستاها به پهن‌باند تا پایان امسال از اهداف و برنامه های مهم شرکت زیرساخت است.
به گزارش فارس ؛سجاد بنابی، با اشاره به اینکه زیرساخت ارتباطی، بستری برای جهش تولید است، گفت:حاصل تلاقی صنعت ICT با سایر صنایع در حوزه توسعه و تولید محصول، تولید کالای غیردیجیتال با استفاده از فرآیندها و ابزار دیجیتال است. از اثرات تحول دیجیتال بر تولید محصول در سایر صنایع می توان به بهبود کارایی زنجیره تأمین بواسطه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، استفاده از اینترنت اشیا برای اخذ داده های تجربه کاربری مشتریان، تقویت طراحی محصول با کمک روبات‌ها و همچنین بازسازی، بازتعریف و گسترش فرآیندهای کسب‌وکار تولیدکنندگان اشاره کرد. وی افزود: صنعت ICT ضمن ایفای نقش پیشران در تحول دیجیتال و شتاب دهی به تولید در سایر صنایع، عامل ایجاد کسب و کارهای دیجیتال و تولید محصول دیجیتال نیز محسوب می شود. به همین منظور، وزارت ارتباطات سند طرح کلان شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی و سند ملی تحول دیجیتال کشور را در دستور کار خود قرارداده است.

مقابله با کرونا باصف خرید مجازی

آمازون و یک فروشگاه زنجیره ای برای مدیریت تقاضای مشتریان، صف خرید مجازی ابداع کرده اند تا افراد به طور مجازی بتوانند بازه زمانی مشخصی برای خرید در فروشگاه ثبت نام کنند.
به گزارش مهر، آمازون و فروشگاه های زنجیره ای «Whole Foods» برای تأمین تقاضای مشتریان طی شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی روبه رو شده اند. این امر سبب شده اقداماتی جدید برای تأمین تقاضای مشتریان انجام شود. درهمین راستا آمازون یک صف خرید مجازی ارائه کرده که بازه زمانی خاصی را برای خرید به فرد ارائه می کند، همچنین تحویل کالا نیز با توجه به تقدم در ثبت سفارش انجام می شود. این اقدام سبب می شود رقابت برای ایستادن از بین برود. این اقدام در هفته های آینده اجرایی می شود.
این خرده فروش اینترنتی تأکید دارد ارتقای موجودی کالاها را بهبود خواهد داد. البته آمازون در واکنش به شیوع ویروس کرونا ظرفیت پاسخگویی خود را ۶۰ درصد افزایش داده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7322/7/540569/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها