دعوای مرگبار بر سر پارک خودرو




گروه حوادث/ مرگ پسر جوان، زیر چرخ‌های خودروی تیبا، راننده خودرو را راهی اداره پلیس کرد.
به‌گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 11 صبح 31 فروردین، مأموران کلانتری 151 یافت آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌ها خبر دادند.
با اعلام این خبر به دستور بازپرس جنایی، تیم تحقیق راهی محل شده تا علت مرگ پسر جوان بررسی شود. در تحقیقات اولیه پدر ایمان به مأموران گفت: مدتی است که یکی از همسایه هایمان، خودروی تیبای خودش را در مقابل خانه ما پارک می‌کند. این کار او باعث مزاحمت برای من و سایر ساکنان خانه می‌شود و چندین بار هم به او تذکر داده بودیم. اما توجهی نمی‌کرد امروز دوباره متوجه شدیم که راننده تیبا، خودرواش را مقابل خانه پارک کرده است.به محض اینکه صدای موتور خودرواش را شنیدیم، من و ایمان به خیابان آمدیم تا با او صحبت کنیم. این صحبت ما منجر به درگیری شد و یک دفعه راننده خودرو، پشت فرمان ماشینش نشست و به راه افتاد. او تعمدی با خودرو به پسرم زد و حتی دوبار از روی بدنش رد شد. بلافاصله پسرم را به بیمارستان بردیم اما شدت جراحات باعث شد تا ایمان فوت کند.
به دنبال اظهارات مرد میانسال، تحقیقات برای دستگیری راننده فراری تیبا ادامه یافت. مأموران به سراغ خانه پدرش رفتند اما در آنجا هم موفق نشدند که راننده را دستگیر کنند.بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، شماره پلاک خودرو به واحدهای گشت پلیس اعلام شد. در حالی که بررسی‌ها برای یافتن راننده فراری ادامه داشت، مأموران گشت یکی از کلانتری‌ها، خودرو متهم را شناسایی کرده و مرد 30 ساله دستگیر شد.
مرد جوان در تحقیقات گفت: خانه من چند خانه دورتر از محل زندگی ایمان و خانواده‌اش است. من راننده مسافرکش هستم و با خودروام کار می‌کنم، برای همین زمانی که به خانه برمی گردم گاهی اوقات جای پارک نیست و مجبورم مقابل خانه دیگران پارک کنم.
او ادامه داد: چند باری هم خودروام را مقابل خانه پدر ایمان پارک کردم و آنها معترض شدند و جر و بحث کردیم. بعد از چند روز امروز که به خانه رفتم، چون جای پارک نبود ماشینم را مقابل خانه پدر ایمان پارک کردم. اما درگیر شدیم، تصمیم گرفتم آنجا را ترک کنم اما متوجه نشدم و ناخواسته با ایمان تصادف کردم. آنقدر هول شده بودم که دوبار ماشین را جلو و عقب کردم و به همین دلیل دو مرتبه ماشین از روی ایمان رد شد. واقعاً قصد من کشتن او نبود و یک حادثه بود.
با اظهارات مرد جوان، بازپرس جنایی دستور انتقال او به اداره آگاهی را صادر کرد. همچنین دستور داد تا کارشناسان موضوع را بررسی کنند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7327/12/541015/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها