اخبــــار




نظر رئیس یوفا درخصوص برگزاری مسابقات لیگ

بحران کرونا در جهان هنوز حل نشده و مشخص نیست که مسابقات فوتبال چه زمانی از سر گرفته شود. به‌گزارش گاتزتا دلو اسپورت، الکساندر چفرین، رئیس یوفا در خصوص چگونگی ادامه مسابقات فوتبال گفت: «اولویت همه ما سلامتی مردم، ورزشکاران و مربیان است. من ذاتاً خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم گزینه‌هایی وجود دارد که به ما اجازه دهد تا بازی‌ها را ادامه دهیم. ممکن است مسابقات را بدون حضور تماشاگران از سر بگیریم چون بدون تماشاگر برگزار شدن مسابقات بهتر از این است تا فوتبال کلاً تعطیل شود. فوتبال برای مردم لذت و هیجان را به ارمغان می‌آورد، چیزی که در هر خانه به آن نیاز است.» وی افزود: «ادامه تعطیلی فوتبال ضرر سنگینی را به باشگاه‌ها و لیگ‌ها وارد می‌کند. اگر بتوانیم فوتبال را ادامه دهیم، لیگ‌ها و تورنمنت‌های اروپایی به موازات هم برگزار خواهند شد. تاریخ فینال لیگ قهرمانان نیز بستگی به این دارد که چه زمانی مسابقات دوباره شروع شود اما برگزاری فینال در ماه سپتامبر یا اکتبر راهی مناسب نیست زیرا برگزاری فصل 21-2020 نیز با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد.»

اسکوچیچ: سر قولم به مردم ایران هستم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شانس صعود تیمش به‌جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد. به‌گزارش سایت «اسپورت نت» کرواسی، مربیان کروات در ایران از احترام زیادی برخوردار هستند و اسکوچیچ پنجمین مربی کروات تاریخ تیم ملی ایران است. اسکوچیچ در این باره گفت: «من به 80 میلیون هوادار ایرانی متعهد هستم. در شرایط بدی قرار داریم اما به هیچ وجه احساس ناامیدی نمی‌کنیم. 3 بازی خانگی از 4 بازی باقی مانده با حضور هواداران خود داریم. تیم خوبی هستیم و ایران از 7 سال گذشته تاکنون بسیار بهتر شده است، خوشبین هستم. به ایرانی‌ها وعده دادم که تیم ملی کشورشان را به جام جهانی می‌برم به همین خاطر سر قولم هستم و تمام توانم را برایش می‌گذارم.»

کریمی: حضورم در المپیک ریسک بزرگی بود

علیرضا کریمی، قهرمان کشتی آزاد کشورمان که در هنگام مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان از ناحیه ACL رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، به‌دلیل زمان کم تا المپیک، مجبور شد با همان وضع به تمریناتش ادامه دهد. اما تعویق یک ساله المپیک توکیو موجب شد تا او زمان جراحی داشته باشد و دارنده مدال نقره و دو برنز کشتی جهان، یکشنبه زیر نظر دکتر کیهانی در بیمارستان آرمان جراحی شد. کریمی در مورد وضعیتش بعد از عمل جراحی گفت: «فعلاً شرایط نسبتاً خوبی دارم. خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت و مشکل خاصی وجود ندارد. حضورم در المپیک با مصدومیت واقعاً یک ریسک بزرگ بود. معلوم نبود زانویم همراهی‌ام کند یا نه. بعد از 40 روز می‌توانم کار با وزنه و دوچرخه را شروع کنم، اما برای اینکه بتوانم بدون مشکل کشتی بگیرم و در مسابقات هم شرکت کنم، 6 ماه زمان لازم است.» روز دوشنبه برخی از مسئولان ورزش کشور به عیادت کریمی رفتند. مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان جزو افرادی بود که با حضور در بیمارستان آرمان از علیرضا کریمی عیادت و برای این قهرمان کشتی ایران آرزوی سلامتی و بهبودی کرد. علی‌نژاد در این دیدار اظهار داشت: «قطعاً کریمی می‌تواند یکی از امیدهای مدال‌آوری ایران در المپیک توکیو باشد و بازهم مثل همیشه افتخارآفرینی  کرده و دل مردم عزیز ایران را شاد کند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7327/14/541059/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها