تکذیب مجدد خبر فوت محمدرضا شجریان




شایعه درگذشت محمدرضا شجریان برای چندمین بار خبرساز شد؛ شایعه‌ای که تازگی ندارد و برای چندمین بار سر از شبکه‌های اجتماعی درآورده است.
حسن عباسی هماهنگ‌کننده گروه پزشکان معالج محمدرضا شجریان ضمن تکذیب این خبر به شایعه‌پراکنان هشدار داد که مراقب تبعات حقوقی اقدامات‌شان باشند.
عباسی که از دوستان نزدیک محمدرضا شجریان هم است، در گفت‌و‌گو با مهر گفت: «آیا افراد یا اشخاصی که نام‌های ناآشنا هم دارند و در صفحه‌های مجازی نسبت به انتشار چنین اخباری اقدام می‌کنند، در جریان هستند که انتشار چنین اخباری قابلیت پیگیری قضایی از طریق تیم حقوقی و خانواده استاد شجریان دارد؟».
او همچنین درباره وضعیت درمان این خواننده‌ اضافه کرد: «در روزهای اخیر و بعد از مرخصی ایشان از بیمارستان تقریباً روزی دو بار در جریان اوضاع درمانی‌اش قرار می‌گیرم و باید بگویم خوشبختانه حال او اکنون از هر زمان دیگری بهتر شده و ما به‌شدت روی ماجرای درمان استاد کنترل داریم».
محمدرضا شجریان که از چند سال پیش تحت درمان است زمستان سال پیش برای پیگیری‌های پزشکی راهی بیمارستان شد اما شایعه درگذشتش به قدری بالا گرفت که همایون شجریان مجبورشد با انتشار تصاویری از علائم حیاتی پدرش به آن واکنش نشان بدهد.
شجریان مدتی بعد از حواشی زمستان پارسال از بیمارستان مرخص شد و این روزها همچنان در منزل دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7327/16/541070/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها