اخبار



مقابله منچستریونایتد با افسردگی بازیکنان در قرنطینه

منچستریونایتد به عنوان یک باشگاه بزرگ فوتبال انگلیس و جهان، این روزها با دغدغه‌های بسیاری مواجه است. در کنار رسیدگی به امور مالی ناشی از بحران کرونا، مدیران باشگاه با چالش حضور ستارگان تیم‌شان در قرنطینه خانگی و افسردگی احتمالی آنها مواجه هستند. البته مدیران باشگاه برای این منظور دست به کار شده و تمهیداتی اندیشیده‌اند. طبق اعلام دیلی میل، باشگاه انگلیسی برای این منظور از بخش پزشکی خود کمک گرفته است. در این مورد استیو مک نالی، یکی از پزشکان تحت قرارداد با سرخ‌پوشان اظهار داشت: «هر روز بازیکنان‌مان را چک می‌کنیم و به وضعیت جسمانی آنها می‌پردازیم. خوشبختانه حال اکثر آنها خوب است. اعضای کادر پزشکی باشگاه، بازیکنان را زیر نظر خود تقسیم‌بندی کرده‌اند و هر پزشک به امور چند بازیکن دقت می‌کند.»

کنایه مدیر سپاهان به پرسپولیس

رضا فتاحی، مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد اظهارات افشین پیروانی که روز دوشنبه علیه امیر قلعه‌نویی و سپاهان مطرح کرد، گفت: «ما پنجشنبه جلسه استیناف داریم و نمی‌خواهم در این باره صحبتی کنم اما باید به یک مورد اشاره کنم. آنهایی که صحبت از 10 امتیاز اختلاف می‌کنند، بدانند 3 امتیاز را کمیته انضباطی به آن‌ها داده است، اگر این سه امتیاز را کمیته استیناف برگرداند و با پرسپولیس بازی کنیم، می‌توانیم این اختلاف را به 4 امتیاز برسانیم و دوستان هم دیگر صحبت از 10 امتیاز اختلاف نمی‌کنند. شما که می‌گویید باید در زمین بازی کرد، امیدوارم کمیته استیناف یک رأی عادلانه بدهد و این دیدار برگزار شود و بعد از برگزاری مسابقه اگر برنده شدید، به 10 امتیاز اختلاف افتخار کنید. الان اختلاف 10 امتیاز واقعی نیست.»

موسوی پدیده پلاس‌لیگا شد

سید محمد موسوی، مدافع ایرانی تیم والیبال اولیشتن لهستان در جمع پدیده‌های این فصل پلاس‌لیگا قرار گرفت. مدافع ایرانی تیم والیبال اولیشتن درنخستین فصل حضورش در پلاس‌لیگا خوش درخشید و توانست 78 امتیاز برای تیمش کسب کند و به این ترتیب در صدر برترین‌های این پست هم قرار گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7328/14/541206/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها