اخبار




شهادت  سرباز وظیفه در درگیری با گروهک تروریستی

گروه حوادث /    درگیری گروهک تروریستی پژاک با مأموران درمنطقه سرو باعث شهادت یک سرباز وظیفه شد.
به‌گزارش مهر، سرباز وظیفه امیر سلیمانی که در درگیری با گروهک‌های تروریستی در ارومیه به شهادت رسیده اصالتاً اهل روستای علیاراست که روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه در درگیری با عناصر تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این فرزند رشید آذربایجان در درگیری با عناصر گروهک تروریستی پژاک، در منطقه سرو به شهادت رسیده است.
پیکر پاک این شهید بعد از برگزاری مراسمی، در باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شد.

زورگیری از ۴۰ زن با موتورسیکلت دزدی

گروه حوادث / دو زورگیر حرفه‌ای که در ساعات پایانی شب از زنان تنها در جنوب پایتخت زورگیری می‌کردند، به دام افتادند.
به گزارش «ایران»، از چند ماه قبل  تعدادی از شهروندان که بیشتر آنها زنان جوان بودند با مراجعه به کلانتری‌های جنوب تهران از دو زورگیر شکایت کردند  که با تهدید و ضرب و شتم اقدام به سرقت کرده بودند، بنابراین بلافاصله  تیمی از مأموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.
 با دعوت شاکی‌ها  به کلانتری آنها با شکایت‌های  مشابه اعلام کردند که بین ساعات ۲۱ تا ۲۳ مورد زورگیری قرار گرفته و در حالی که مشغول صحبت با تلفن همراهشان بوده یا تلفن را در دست گرفته بودند، دو نفر سوار بر موتورسیکلت به آنان نزدیک شده و با تهدید و ضرب و شتم تلفن همراهشان را سرقت کرده  و متواری شده‌اند.
سرهنگ جلیلیان سرکلانتر هفتم  با بیان اینکه موتورسیکلت سارقان از نوع آپاچی بود، گفت: «در تحقیقات مشخص شد که پلاک موتورسیکلت کاملاً مخدوش است.  به همین دلیل مأموران با شیوه‌های دیگر به دنبال یافتن سارقان رفتند. تا اینکه آخر هفته گذشته مأموران گشت کلانتری در محدوده پارک بعثت با دو جوان که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی بودند، برخورد کردند که  پلاک موتورسیکلت نیز مخدوش بود،  بنابراین برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و پس از دقایقی تعقیب و گریز دو متهم را در خیابان دستواره دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد:  متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند، همچنین در بازرسی از آنان شش عدد سیمکارت، ۱۰ حافظه جانبی گوشی تلفن همراه، سه سوئیچ متعلق به موتورسیکلت‌های دیگر و مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۰۰هزار تومان نیز کشف شد که تمام این موارد نشان دهنده ارتکاب سرقت‌ها از سوی همین افراد بود. جلیلیان با بیان اینکه موتورسیکلت نیز سرقتی بود و از محدوده کلانتری نواب به سرقت رفته بود، گفت: دو متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، در بازجویی‌ها  به زورگیری از ۴۰ نفر  که بیشترشان زنان تنها بودند، اعتراف کردند. همچنین اعلام کردند که موتورسیکلت را در اواخر اسفند ماه سرقت کرده و قصد داشتند تا پس از انجام چند زوگیری دیگر آن را در خیابان رها کرده و موتورسیکلتی دیگر سرقت کنند. به گفته وی، دو متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

شرایط جوی علت سقوط هواپیمای ناجا

گروه حوادث / یک فروند هواپیمای آموزشی نیروی انتظامی با 2 سرنشین در منطقه تیلاکنار سلمانشهر در غرب استان مازندران سقوط کرد.  این هواپیمای آموزشی که عصر چهارشنبه از بیشه‌کلای محمودآباد در مرکز مازندران به سمت شهرستان رشت مرکز استان گیلان در حرکت بود، در منطقه سلمانشهر(متل قو) شهرستان عباس آباد سقوط کرد و سرگرد خلبان علی عیدی و سروان خلبان امیر اسلامی به شهادت رسیدند.

شرایط جوی علت سقوط هواپیمای آموزشی
سردار احمد نوریان- سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی- شرایط نامساعد جوی را علت سقوط هواپیمای نیروی انتظامی در منطقه سلمانشهر مازندران اعلام کرد.
به‌گزارش روابط عمومی ناجا، سردار نوریان در این باره گفت: ساعت ۱۷ روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه یک فروند هواپیمای «سسنا» در هنگام عملیات انتظامی به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان، دچار سانحه شد که هر 2 سرنشین این هواپیما جان باختند.
وی در ادامه افزود: بلافاصله درساعات اولیه حادثه، یک تیم کارشناسی به محل سانحه که محدوده سلمانشهر بود اعزام شدند.

 تحویل پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا به پزشک قانونی
رئیس جمعیت هلال احمر عباس‌آباد مازندران با اشاره به پیدا شدن پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده نیروی انتظامی، گفت: پیکر این شهدا برای بررسی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.
احمد نهاوندی گفت: پیکر این شهدا در عملیات جست‌و‌جو نیروهای اعزامی در منطقه پیدا شده است. عملیات امدادی این سانحه هوایی با همکاری دیگر نهادهای مردمی، نیروی انتظامی، شهرداری و اورژانس ۱۱۵ تا پایان شب چهارشنبه انجام شد و صبح روز پنجشنبه با اعزام نیروهایی از استان و همکاری مسئولان منطقه انتقال لاشه این هواپیما از منطقه جنگلی به‌منظور بررسی کارشناسی علت سقوط صورت گرفت.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7330/12/541383/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها