اخبــــار



پخش محفل قرآنی رهبر انقلاب در اول رمضان از شبکه معارف سیما

محفل قرآنی رهبر معظم انقلاب، طبق رسم هرساله، در روز اول ماه رمضان از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده می‌شود.
به گزارش ایرنا، این مراسم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، تنها با حضور تعدادی از قاریان و حافظان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزار می‌شود.
محفل قرآنی رهبر انقلاب روز شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه مصادف با نخستین روز ماه رمضان با قرائت قاریان سید جواد حسینی، امید حسینی نژاد و قاسم مقدمی از حدود ساعت ۱۸ با اجرای مجید یراق بافان برگزار و بصورت زنده از شبکه قرآن سیما پخش شود.

تبریک جهانگیری و واعظی به سپاه

معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری پرتاب موفقیت‌آمیز ‎ماهواره نور را توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفتند. به‌گزارش «ایران» اسحاق جهانگیری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:‏ پرتاب موفقیت‌آمیز ‎ماهواره نور را در روز تأسیس سپاه پاسداران به ملت ایران، جامعه علمی کشور، دانشمندان و محققان برجسته و فرماندهان عزیز این نهاد انقلابی تبریک می‌گویم. موفقیت‌هایی ازاین دست یادآور خدمات بی‌ادعا ولی درخشان شهیدانی چون سردار حسن تهرانی مقدم و امثال اوست؛ یادشان گرامی باد.»
محمود واعظی هم در اینستاگرام نوشت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور به مدار ۴٢۵ کیلومتری زمین، برگ زرین دیگری را به افتخارات جوانان و دانشمندان حوزه فضایی کشورمان افزود. هم ماهواره نور و هم پرتابگر سه مرحله‌ای سوخت جامد قاصد دستاورد ملی‌ و نماد ارتقای دانش فضایی در ایران‌ هستند. تبریک به سپاه پاسداران و عموم مردم عزیز.

توزیع 5 میلیون بسته کمک مؤمنانه سپاه و ارتش

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طرح کمک مؤمنانه که از نیمه شعبان آغاز شده تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: در مرحله اول ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی آماده شده و در نیمه دوم ماه رمضان نیز مرحله دوم این طرح اجرایی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه با حضور در رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان تهران در شهرری، بابیان اینکه ویروس کرونا برای همه ملت‌های دنیا آزمونی بود که همبستگی دولت‌ها را محک بزنیم، گفت: از زمانی که شیوع این ویروس در کشورمان مشخص شد شاهد جلوه‌های زیبا و با عظمت از حضور ملت ایران در کنار مسئولان و کادر درمانی در ابعاد مختلف حادثه بوده و هستیم و اگر کشورهای دنیا را در بحث همدلی رتبه‌بندی کنیم، همبستگی و مواسات از آن ملت ایران خواهد بود. در ادامه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه امیر سرتیپ دوم علی حاجی لو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش نیز روز پنجشنبه از ارسال حدود ۲۶۰۰ بسته معیشتی و ۲۴۰۰ بسته بهداشتی به مناطق شمال غرب کشور خبر داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7330/2/541414/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها