اخبار



جنجال کشف جسد در مخزن آب

گروه حوادث / کشف جسد یکی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب البرز در مخزن آب منطقه چهارباغ وحشت زیادی بین مردم این منطقه ایجاد کرد. شامگاه شنبه خبر کشف پیکر بی‌جان مردی جوان در یکی از مخزن‌های آب منطقه چهار باغ در فضای مجازی منتشر شد. این موضوع نگرانی و وحشت زیادی بین مردم ایجاد کرد که شاید وجود این جسد در آب باعث آلوده شدن آب شرب منطقه شده باشد. در حالی که پلیس در حال بررسی این ماجرا و علت مرگ مرد جوان است روابط عمومی آبفای البرز اطلاعیه‌ای صادر کرد و توضیحاتی داد. در این اطلاعیه که ایسنا منتشر کرد آمده است:
عصر شنبه جسد یکی از نیروهای پیمانکاری آبفای البرز که در بخش تأسیسات آبرسانی این شرکت در منطقه چهارباغ مشغول به کار بوده در یک مخزن آب پیدا شد. این مخزن آب به علت عدم نیاز، خارج از مدار بهره‌برداری بوده و پیدا شدن این جسد خللی در تأمین آب شرب سالم برای مردم ایجاد نمی‌کند.
گفتنی است علت این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.

مرگ مغزی ملی پوش دوچرخه سواری

گروه حوادث / نوجوان ملی پوش دوچرخه سواری هنگام تمرین به‌علت تصادف دچار مرگ مغزی شد.
به‌گزارش سایت فدراسیون دوچرخه سواری، مهیار فرزانه، رکابزن 17 ساله یزدی و عضو تیم ملی نوجوانان دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در حال تمرین بود که یک خودرو با وی برخورد کرد.
در همین رابطه علیرضا احمدی مدیر تیم ملی دوچرخه سواری درباره آخرین وضعیت مهیار فرزانه بیان کرد: مربی مهیار گفته تصادف او مربوط به روز جمعه گذشته بوده‌است. در طول هفته تمرینات بازیکنان زیر نظر هیأت استان یزد برگزار می‌شد و رکابزنان در مسیر جاده اسکورت می‌شدند.
او همچنین گفت: روز جمعه مهیار فرزانه به‌صورت انفرادی در حال تمرین بوده است که یک ماشین با سرعت زیاد از پشت به او برخورد کرده و باعث قطع نخاع و مرگ مغزی وی شده و در بیمارستان بستری است.
 گفتنی است خانواده مهیار به اهدای عضو رضایت دادند، اما پزشکان معالج فرزانه ۴۸ ساعت اهدای عضو را به تعویق انداختند.

کشف ۵ میلیارد مواد ضدعفونی کننده از یک چلوکبابی

گروه حوادث /  معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف مقادیر زیادی اقلام ضد عفونی‌کننده قاچاق در یک چلوکبابی به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.
 سرهنگ «نادر مرادی» در تشریح این خبر اظهارداشت: صبح شنبه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی از تخلیه بار بسته‌های مشکوک در یک واحد چلوکبابی در جنوب تهران توسط راننده و سرنشین یک دستگاه کامیون مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.
با حضور مأموران در محل، متصدی واحد صنفی که در حال پذیرش محموله کامیون بود، اظهار کرد، مالک اصلی اموال او نیست و واحد صنفی خود را در اختیار مالک این اموال قرار داده است.
این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس در تحقیقات تکمیلی دریافتند محموله تخلیه شده توسط راننده و سرنشین کامیون، مربوط به یک شرکت تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در یکی از شهرستان‌های شرقی کشور است، تصریح کرد: در بازرسی از کامیون بیش از ۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده فله‌ای، ۱۹۱ عدد افشانه الکلی و ۳۳هزار عدد ماسک کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه واحد صنفی با دستور قضایی پلمب و کامیون موصوف توقیف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7332/12/541584/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها