خبرخوان




رئیس قوه قضائیه صبح دیروز (یکشنبه) به‌صورت از پیش اعلام نشده، از دادسرا و دادگسترى شهرستان رى بازدید کرد. آیت‎الله رئیسی در این بازدید سرزده ضمن حضور در بخش‌هاى مختلف دادسرا و دادگسترى این شهرستان، در جریان مشکلات حقوقى و قضایى برخى از مراجعان قرار گرفت و دستورهایی را نیز برای رفع مشکلات مراجعه‎کنندگان و برخی کارکنان قضایی این شهرستان صادر کرد. طى این بازدید مراجعان به دادسراى عمومى و انقلاب شهرستان رى درخواست‌هاى خود را به‌صورت مکتوب به رئیس قوه قضائیه تحویل دادند و دستور لازم پیرامون رسیدگى به این درخواست‌ها از سوى آیت‎الله رئیسى صادر شد.
/ میزان
پیکر آیت‌الله ابراهیم امینی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد. در پی شرایط شیوع کرونا، مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله امینی به‌صورت عمومی برگزار نشد و جمع محدودی از علما، طلاب، مراجع تقلید و خانواده ایشان حضور داشتند.
/ جماران
اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت که با منفی بودن تست آخر کرونای علی‌لاریجانی، وی به مجلس بازگشته است. او افزود:  آقای لاریجانی از روز یکشنبه با به‌دست آوردن سلامتی با نظر پزشک معالج‌ در مجلس حاضر شدند. تست آخر ایشان هم منفی بود. چهارشنبه هفته جاری جلسه هیأت رئیسه با آقای لاریجانی برگزار می‌شود و از هفته آینده جلسات علنی مجلس به ریاست رئیس مجلس برگزار می‌شود./ خانه ملت

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7332/3/541653/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها