تصمیم‌های جدید ستاد تنظیم بازار برای قیمت کالا



مدیرکل ستاد تنظیم بازار گفت: تمامی برنج‌هایی که با ارز 4200 تومانی وارد شده بزودی ترخیص خواهند شد.
 محمدرضا کلامی در خصوص تصمیمات جدید ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: قرار است همه برنج‌هایی که با ارز 4200 تومانی وارد شده و تاکنون ترخیص نشده، بزودی ترخیص و طبق برنامه دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار متناسب با سرانه جمعیتی و نوع مصارف برنج هر استان و رفع نیازهای مراکز عمده مصرف و خیریه‌ها و مؤسساتی که از رساندن کالا توسط آنها به جامعه هدف مطمئن هستیم، توزیع شود.
مدیرکل ستاد تنظیم بازار خاطرنشان کرد: با توجه به اقدام مؤثر شرکت پشتیبانی امور دام در جمع‌آوری گوشت مرغ مازاد بازار برای تأمین ذخایر و کمبود احتمالی محل نگهداری ذخایر خریداری شده در آینده، مصوب شد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در تأمین فضای ذخیره‌سازی با شرکت پشتیبانی امور دام حداکثر همکاری را داشته باشند.
وی تصریح کرد: با توجه به تغییر نرخ مؤلفه‌های اثر‌گذار بر قیمت مصوب گوشت مرغ نظیر نرخ ذرت قرار شد، وزارت جهاد کشاورزی اسناد و مدارک مثبته سایر هزینه‌های مربوط به نرخ دستمزد و تغییر نرخ ارز نهاده‌های تولید و... را به سازمان حمایت برای محاسبه قیمت جدید مرغ ارسال کند.
به‌گفته وی، سازمان حمایت مکلف است پس از دریافت اسناد مربوطه نسبت به بازنگری قیمت گوشت مرغ اقدام کند و نتیجه را برای هرگونه تصمیم‌گیری به کارگروه تنظیم بازار ارائه کند.
به گفته مدیرکل دفتر تنظیم بازار کشور، سازمان حمایت مکلف شده نظارت‌های لازم در خصوص برگشت نرخ‌ها به قیمت‌های قبلی پس از استعلام از ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را اعمال کنند.
او گفت: با مجوز ستاد تنظیم بازار، نرخ بلیت ناوگان حمل‌ونقل مسافری تا عادی شدن شرایط کرونا با افزایش قیمت ۲۰ درصدی نوروز محاسبه
می‌شود./ تسنیم


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7333/8/541738/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها