اخبــــار





کمیته استیناف رأی به برتری 3-0 پرسپولیس مقابل سپاهان داد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نظر خود در خصوص اعتراض باشگاه سپاهان به رأی کمیته انضباطی را اعلام کرد. به‌گزارش فارس، اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال عصر دیروز در محل فدراسیون برای اعلام رأی نهایی دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس جلسه گذاشتند و در پایان این جلسه رأی کمیته انضباطی را تأیید کردند. با اعلام مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف رأی این کمیته در خصوص اعتراض سپاهان به رأی کمیته انضباطی اینگونه اعلام شد:«نتیجه 3 بر صفر این بازی که توسط کمیته انضباطی به سود پرسپولیس اعلام شده بود تأیید شد. همچنین محرومیت تماشاگران تیم اصفهانی بخشیده شد و این تیم می‌تواند در بازی بعدی از حضور تماشاگران خود در ورزشگاه بهره ببرد.»

دستور سلطانی‌فر برای واگذاری کمپ حجازی به استقلال
جلسه خصوصی‌سازی شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس روز گذشته با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مدیران عامل دو باشگاه در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد. در این جلسه وزیر ورزش و جوانان دستور داد تا کمپ مرحوم «ناصر حجازی» به صورت قطعی به باشگاه استقلال واگذار شود.

سومی توکلی در مسابقات اسکیت مجازی مینی رولر روسیه
فاطمه توکلی اسکیت باز ایران با شرکت در مسابقات مجازی در چالش کورانتین چلنج که توسط مدرسه اسکیت مینی رولر در روسیه برگزار شد، به مقام سوم دست یافت. این مسابقه طی یک چالش و شرکت در هشتگ  #QURANTINE_CHALLENCE برگزار شد که اسکیت بازان در 15 ثانیه باید سنگین ترین حرکت را در خانه اجرا می کردند.  توکلی در مسابقات بین‌المللی اسکیت فری استایل مارشال کاپ سال 98 نیز به 2 مدال طلا دست پیدا کرده بود.  

تامین منابع فدراسیون ها تا المپیک 2021
ژاله فرامرزیان، معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان در خصوص حمایت از فدراسیون ها یکسال قبل از بازی های المپیک گفت: «ما با توجه به منابعی که در اختیار داریم و برنامه‌هایی که وجود دارد منابع را تخصیص می‌دهیم. این برنامه ها از حوزه قهرمانی به ما معرفی می شود، یعنی اعلام می کنند الان آماده سازی شروع شده یا ورزشکاران تمرین دارند، اردوها باید برگزار شود و یا اینکه اعزام‌هایی هست، در این صورت وضعیت برنامه ها از حوزه قهرمانی تعریف و پیشنهاد می شود که چه بخشی از منابع تخصیص پیدا کند.»

پاسخ رسن به احتمال پیوستن به استقلال
بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در گفت‌وگویی که با شبکه السومریه نیوزعراق داشته در واکنش به این سؤال که اگر باشگاه استقلال رقیب پرسپولیس به شما پیشنهاد مالی بهتری بدهد، قبول می‌کنید، گفت: «نه به هیچ وجه قبول نمی‌کنم. اگر باشگاه سپاهان یا باشگاه دیگر ایرانی به من پیشنهاد دهند، شاید قبول کنم ولی پیشنهاد استقلال را به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس قبول نمی‌کنم.»

واکنش بیرانوند به ساخت مجسمه‌اش
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال به تازگی صاحب مجسمه‌ای در موزه کمیته ملی المپیک شده است. یکشنبه مجسمه او در موزه کمیته ملی المپیک نصب شد و او واکنش جالبی نسبت به مجسمه‌اش داشت و در توئیتر خود نوشت: «دمشون گرم عین خودم ساختن...از مجسمه‌های رونالدو خیلی بهتره.»

پهلوان زاده: پولی در فدراسیون گم نشده است
محسن سمیع‌زاده، سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج روز دوشنبه از واریز 500 میلیون تومان به حساب فدراسیون در اسفند 98 خبر داد و اعلام کرد که این مبلغ با وجود تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع کرونا ناپدید شده است. مهرداد پهلوان‌زاده، رئیس فدراسیون شطرنج که اواخر اسفندماه دوران ریاستش به پایان رسید، درخصوص ناپدید شدن این مبلغ توضیح داد: «فدراسیون به هتل و بازیکنان بدهی داشت و ما هم با این پول، این بدهی‌ها را تسویه کردیم و اسنادش هم موجود است. در هیچ کجا اشاره نشده که پول مورد نظر باید برای برگزاری رویداد هزینه شود و در واقع همان کمک به فدراسیون بوده است.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7333/14/541779/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها