اخبـــــار




درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های 2027

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 شد. پیش از این از عربستان به عنوان تنها داوطلب میزبانی یاد شده بود. گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود که ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) آخرین زمان کاندیداتوری برای جام ملت‌های آسیا است اما با شیوع کرونا این زمان را برای مدت ۳ ماه آینده تمدید کرد و حالا قرار است AFC در این زمینه با فدراسیون فوتبال ایران مکاتباتی داشته باشد.

بیانیه سپاهان علیه عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال روز دوشنبه رأی دیدار جنجالی سپاهان - پرسپولیس و پیروزی 3 بر صفر سرخ‌ها را توسط مهدی دادرس، عضو این کمیته اعلام کرد. او در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال شکایت سپاهانی‌ها این گونه صحبت کرد: «مثلاً کجا شکایت کنند؟ دادگاه CAS؟ ان‌شاءالله هر جا دوست دارند بروند.» این جملات باعث ناراحتی سپاهانی‌ها و انتشار بیانیه‌ای علیه این عضو کمیته استیناف شد.

افشاگری درباره ابعاد شبکه دلالی ایرانی- سوئیسی

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور چند روز پیش در افشاگری پیرامون عقد قرارداد با برخی بازیکنان این تیم و همچنین تلاش برای افزایش قیمت رقم قرارداد آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از این اتفاق، نماینده باشگاه تراکتور در رادیو صحبت‌هایی را علیه علی خطیر معاون سابق استقلال انجام داد. وی نیز روی آنتن زنده با نماینده مالک تراکتور جر و بحث کرد. دوشنبه شب گذشته زنوزی اعلام کرد افشاگری‌های اخیر را به‌خاطر فوتبال ایران و نه فقط شخص خودش انجام داده و تصمیم دارد طی هفته آینده مطالب جدید دیگری را نیز عنوان کند. در این بین، بهداد بیات نماینده حقوقی تراکتور به فارس گفت: «قاطعانه می‌گویم، یک فساد سازمان‌یافته بزرگ را می‌توانید پیدا کنید که ریشه آن در سوئیس است. خواهش ما از نهادهای نظارتی و امنیتی این است که با ورود به قضایا و اظهاراتی که صورت می‌گیرد، ریشه این فساد را خشک کنند. اگر یادتان باشد، بین دو باشگاه ایرانی استقلال و پرسپولیس بابت پرونده سوپر جام اختلافاتی به وجود آمد و مباحثی مطرح شد که شاید خیلی راحت می‌شد در کشور خودمان آن را حل کرد اما برخی که در 24 ساعت گذشته سعی کردند حواس اهالی فوتبال را از اتهامات وارده پرت کنند، پرونده را به دادگاه CAS برده و چند میلیارد در آنجا هزینه کردند و در نهایت به نتیجه هم نرسیدند. لطفاً مسئولان وقت استقلال توضیح بدهند نقش خانمی به‌نام «سوزانا» در پرونده‌های حقوقی این باشگاه چه بوده است؟ آنها توضیح بدهند چه کسی وی را به این باشگاه معرفی کرده است؟‌ تأکید می‌کنم نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند. فرد دیگری به‌نام جیمز کیچینگ که در فیفا فعالیت می‌کند، در این پرونده‌ها دست دارد. جالب است بدانید خانم سوزانا منشی آقای کیچینگ بوده و استقلال مبلغی حدود 500 میلیون تومان باید به این خانم به‌عنوان حق‌الوکاله پرداخت کند. اینکه چرا اسمی از این افراد برده نشده، جای پیگیری دارد و بهتر است آقایان توضیح بدهند چه کسی جیمز کیچینگ و خانم سوزانا را به استقلال معرفی کرده است؟

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7334/14/541831/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها