امتحانات نهایی از 17 خرداد آغاز می‌شود




رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از آغاز امتحانات پایه دوازدهم از 17 خردادماه خبر داد و گفت: امتحانات تا 15 تیر ماه ادامه دارد و نتایج آن نیز تا پایان تیر اعلام می‌شود.
به گزارش ایسنا، خسرو ساکی با بیان اینکه برای برگزاری امتحانات تمام پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا ابلاغ شده مدنظر است، گفت: برای رعایت این پروتکل‌ها از مراقبین بهداشت وزارت آموزش و پرورش و شبکه‌های بهداشت محله‌های آموزش و پرورش بهره
خواهیم گرفت.
وی افزود: با وجود این اگر تا هفدهم، باز هم نظر ستاد کرونا و وزارت بهداشت چیز دیگری باشد مبنا می‌شود، اما ما تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات در تاریخ هفدهم آماده کرده‌ایم و مصمم هستیم که در این تاریخ اگر شرایط مهیا باشد امتحانات را برگزار کنیم.
او در پاسخ به این سؤال که اکنون آیین‌نامه نحوه برگزاری امتحانات نهایی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است؟ گفت: برنامه امتحانات با امضای بنده به همه واحدهای آموزشی، ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش اعلام شده و زمان برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم، هفدهم خرداد ماه
 است.
وی گفت: تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات اندیشیده‌ایم و دانش‌آموزان را به دو گروه تقسیم کردیم که حد فاصله اجتماعی بین صندلی دانش‌آموزان باید بین 1.8 تا ۲ متر مربع رعایت شود؛ یعنی دانش‌آموز تا صندلی جلویی و بغلی حدود دو متر فاصله داشته باشد.
به گفته ساکی، پیش‌بینی کرده‌ایم که مراقبین بهداشت در مبادی ورودی سالن‌های برگزاری امتحانات حضور داشته باشند. دانش‌آموزان را به استفاده از ماسک و دستکش و رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌ها توصیه کرده‌ایم. ما آماده‌ایم که امتحانات را برگزار کنیم. سؤالات را طرح می‌کنیم و ان‌شاءالله اگر مورد جدیدی نباشد با توکل بر خداوند متعال هفدهم امتحانات نهایی پایه دوازدهم را برگزار می‌کنیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7339/5/542344/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها