اخبــــار




وام یک میلیونی از هفته آینده به حساب جاماندگان واریز می‌شود

قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه تاکنون به ۱۹ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۶۴۸ سرپرست خانوار یارانه بگیر تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شده، گفت: از هفته آینده وام یک میلیونی به حساب جاماندگان واریز می‌شود.
اکبر کمیجانی گفت: با همکاری مجموعه نظام بانکی بویژه حوزه اعتباری آن‌ها تاکنون به 19 میلیون و 360 هزار و 648 سرپرست خانوار یارانه بگیر تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شده است. وی افزود: امکان واریز مابقی تسهیلات یادشده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است و با اصلاحات انجام‌شده برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه‌‌ها رفع می‌شود. /بانک مرکزی

ورود روزانه 1500 میلیارد تومان پول جدید به بورس

رئیس سازمان بورس اوراق بهادار خبر داد: به زودی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تمهیداتی فراهم می‌کند که احراز هویت مشتریان بورسی در سامانه سجام به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام ‌شود.
حسن قالیباف‌اصل، در پاسخ به این پرسش که ارزش معاملات یک روز بورس و فرابورس به حدود 18.5 هزار میلیارد تومان می‌رسد، آیا جذب شرکت‌های بورسی می‌شود، گفت: افرادی که در بورس خرید و فروش می‌کنند، با پول‌های ریز و خرد وارد می‌شوند و ارزش این معاملات در برخی روزها بالای 18 هزار میلیارد تومان شده است، این پول یک بخش به سهامداران نهادهای بزرگ می‌رسد، گاهی اشخاص این سهام را می‌‌خرند، همچنین سازمان خصوصی‌سازی و دولت به تأمین مالی می‌پردازد،‌اما به طور متوسط هر روز هزار و 500 میلیارد تومان پول جدید وارد بورس می‌شود.
جهش 22 هزار و 902 واحدی شاخص بورس
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دیروز با جهش 22 هزار و 902 واحد به رقم 979 هزار و 103 واحد رسید. همچنین ارزش معاملات بورس و فرابورس ایران به حدود 21 هزار میلیارد تومان رسید. /فارس

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7339/10/542364/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها