تلگراف خبر



صالح دلدم، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «منشی مخصوص من»، از اکران آنلاین این فیلم خبر داد. «منشی مخصوص من» اولین فیلم کمدی است که به‌صورت اینترنتی اکران می‌شود.
آرون افشار به تازگی تک‌آهنگ «پناه عاشقان» را در دسترس مخاطبان قرار داده است.
گروه موسیقی «رستاک» با پروژه جدید خود، «در خانه، بی‌مرز» این بار به بازآفرینی موسیقی کشورهای همسایه پرداخته و در مرحله پنجم این پروژه، تک آهنگ «لیلو» از کشور ترکیه را آماده کرده که 17 اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.
از روز یکشنبه (۱۴ اردیبهشت) تلویزیون با تمهید دیگری به اطلاع‌رسانی نسبت به اکران اینترنتی فیلم «خروج» جدیدترین اثر حاتمی‌کیا اقدام کرد و تیزر تبلیغاتی این فیلم روی آنتن شبکه یک سیما رفت. این تیزر تبلیغاتی بدون نام بردن از سامانه‌های «فیلیمو» و «نماوا»است که فیلم «خروج» روی آنها بارگذاری شده است.
در ادامه اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی، احتمالاً «کشتارگاه» عباس امینی هم وارد این چرخه می‌شود. به گفته این کارگردان «با همراهی سرمایه‌گذار در حال تحقیق و مشورت برای اکران آنلاین فیلم «کشتارگاه» هستم.
مراسم تکریم علی نیکنام انزابی مدیرکل سابق و معارفه محمد هادی ناصری به‌عنوان مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار شد.
شصت‌وهفتمین دوره از جشنواره فیلم سیدنی که قرار بود به‌دلیل کرونا لغو شود، ماه آینده به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
علی قانع از انتشار ترجمه جدیدش با نام «چخوف میهمان تابستانی» اثر آلیسون هندرسون خبر داد.داستان این کتاب تلفیق واقعیت و خیال است، با الهام از یک‌ اتفاق تاریخی، زندگی ۳ زن را به یکدیگر متصل می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7339/15/542385/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها