اخبار



سید حسن نصرالله:
تصمیم آلمان علیه حزب‌الله سیاسی بود

دبیرکل حزب‌الله لبنان در جدیدترین سخنرانی خود درباره تحولات سیاسی لبنان و منطقه با اشاره به اقدام آلمان در تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان این اقدام را قابل پیش‌بینی و در جهت برآورده کردن خواسته‌های امریکا و اسرائیل دانست. به گزارش ایسنا به نقل از النشره، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود تأکید کرد: تصمیم آلمان یک تصمیم سیاسی است و بیانگر فشار امریکا و راضی کردن اسرائیل است و انتظار می‌رود که کشورهای اروپایی نیز همین رویه را دنبال کنند. آنها که در مقابل نقشه‌ها و اشغالگری ایستاده‌اند، جنبش‌های مقاومت هستند، بنابراین باید محکوم ، محاصره و مقابله شوند. نصرالله تأکید کرد: مقامات آلمان هیچ مدرکی از فعالیت‌های تروریستی حزب‌الله ارائه ندادند و همین امر تأییدی است برآنکه این تصمیم سیاسی است.اما بازهم اعلام می کنیم که گروهی در آلمان، فرانسه یا غیره نداریم و دراین گفتار صادق هستیم.

نظامی امریکایی که تیر آخر را به رهبر القاعده زد:
بن لادن پشت همسرش پنهان شده بود

عضو سابق نیروهای ویژه «ناوی سیلز» امریکا در نهمین سالروز کشته شدن اسامه بن لادن، جزئیات جدیدی را درباره این عملیات برملا کرد.
به گزارش ایسنا، راب اونیل، نظامی سابق امریکایی که گلوله مرگبار را به سرکرده سابق القاعده شلیک کرد در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه فاکس نیوز گفت: آموزش‌ها برای عملیات کشتن بن لادن هفته‌ها در منطقه کوهستانی در امریکا قبل از اعزام تیپ ششم ناوی سیلز به پاکستان برای انجام عملیات انجام شد. این نظامی سابق اذعان می‌کند که احتمال می‌داد این مأموریت «جاده یک طرفه» باشد و او هرگز سالم به خانه بازنگردد. این نظامی سابق روایت می‌کند، این عملیات ۳۸ دقیقه طول کشید. او به همراه یکی از هم‌قطارانش به طبقه سوم منزلی که آخرین پناهگاه رهبر القاعده بود، رفته و وارد اتاق بن لادن شده و گروهی از زنان از جمله دختران و یکی از همسران بن لادن را رؤیت کرده بود. اونیل گفته است: در آن لحظه تنها در دو قدمی من مردی قرار داشت که خود را پشت همسرش پنهان کرده بود و دستانش روی شانه‌های زنش بود. این صورت را هزاران بار دیده‌ بودم او اسامه بن لادن بود. این دیدار تنها یک ثانیه طول کشید و بن لادن قبل از تیراندازی چیزی نگفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7339/4/542427/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها