استقرار درمانگاه‌های سیار در مناطق پرخطر خوزستان




درپی اعلام وضعیت قرمز در استان خوزستان از سوی ستاد ملی کرونا، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اقدام به راه‌اندازی درمانگاه‌های سیار برای انجام تست کرونا در مناطق پرخطر این استان کرد.
به‌گزارش روابط عمومی این ستاد، با دستور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام 3 کاروان «سلامت احسان» به شهرهای اهواز و دزفول اعزام و برای گرفتن تست کرونا از مردم اقدام به راه‌اندازی درمانگاه‌های سیار نمودند.
همچنین 15هزار بسته اقلام بهداشتی و ضدکرونایی نیز توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق پرخطر این استان توزیع شد. همزمان با ایام سالگرد ارتحال امام، رزمایش بزرگ «برکت امام خمینی(ره)» توسط ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
وی با اشاره به رزمایش برکت امام خمینی(ره) گفت: امروز شاهد بهره‌برداری از دوهزار و ۴۲۳ پروژه عمرانی هستیم که از این تعداد ۱۷۰ مدرسه، ۱۱۵ طرح آبرسانی، ۲۰۰ مسجد و چند هزار مسکن معلولین است که با مشارکت بنیاد مسکن انجام خواهد شد. مخبر افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم ما بحث اشتغال است که در این رزمایش اعتبار ۱۸۸ هزار شغل با هشت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.
وی افزود: براین اساس روزانه ۳۰۰ طرح اجتماع محور با ۱۰۰۰ شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور ایجاد می‌شود.
وی در خصوص ارسال بسته‌های معیشتی برای آسیب‌دیدگان کرونا گفت: امروز ۴ میلیون بسته پروتئینی توسط نیروهای جهادی همکار ستاد در سراسر کشور توزیع می‌شود، در هفته‌های گذشته نیز یک میلیون بسته غذایی خشک و اقلام بهداشتی در سراسر کشور توزیع شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7363/5/544824/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها