اخبار تسهیلات کرونا




آغاز پرداخت تسهیلات کرونا از شنبه آینده

پرداخت تسهیلات کرونایی که طی ماه‌های اخیر به تصویب دولت رسیده بود، وارد فاز جدیدی شده است. دراین زمینه پرداخت تسهیلات به کسب و کارها از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و از امروز وام یک میلیون تومانی جاماندگان به حسابشان واریز می‌شود. علاوه براین روند پرداخت بیمه بیکاری کسانی که به‌دلیل شیوع کرونا شغل خود را از دست داده‌اند نیز سرعت گرفته است. برهمین اساس روز گذشته اخبار متعددی درخصوص نحوه و میزان پرداخت تسهیلات کرونایی در رسانه‌ها منتشر شد. درهمین راستا، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار از برداشته شدن شرط حفظ تمام نیروهای کار برای پرداخت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: متقاضیان وام و تسهیلات کرونا از روز شنبه باید به شعبی که در سامانه بیمه بیکاری اعلام کرده مراجعه و تسهیلات خود را دریافت کنند.
به‌ گزارش ایسنا، عیسی منصوری در نشست تشریح جزئیات پرداخت تسهیلات کرونا اظهار کرد: تا کنون ۷۵ هزار پرونده در بانک‌های      بیست‌گانه کشور تشکیل و در توافق با بانک مرکزی انتخاب شده است. از روز سه‌شنبه افراد متقاضی ثبت‌نام کرده در سامانه که پرونده‌هایشان به بانک معرفی شده باید به شعبی که خودشان در سامانه معرفی و اعلام کرده‌اند مراجعه و تسهیلات خود را دریافت کنند. وی تصریح کرد: طی رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد تا در گرفتن ضمانت از افراد تسهیلات و مساعدت لازم صورت گیرد و سختگیری نشود. معاون اشتغال وزیر کار در ادامه از برداشته شدن شرط حفظ اشتغال تمام نیروهای کار برای پرداخت وام خبر داد و گفت: پیش از این مقرر شده بود که در صورت حفظ ۹۰ درصد نیروی شاغل تسهیلات کرونا به بنگاه‌ها پرداخت شود که در حال حاضر این شرط برداشته شده و اگر بنگاهی حتی یک نفر را حفظ کرده باشد به ازای نیروی کار شاغل تسهیلات دریافت می‌کند. منصوری در عین حال از دستور کار امروز ستاد ملی مقابله با کرونا برای حمایت از کسب و کارها و مشاغل بیمه نشده خبر داد و گفت: در صورت نهایی شدن با همکاری دستگاه‌های تخصصی مربوطه برای آنها هم ارسال پیامک صورت خواهد گرفت و امکان ثبت‌نام آنها نیز فراهم شده است.

امروز؛ واریز وام یک میلیونی جاماندگان کرونا

امروز، وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر جامانده از طرح حمایتی دولت پرداخت خواهد شد.به گزارش تسنیم، امروز بناست وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر جامانده از طرح حمایتی دولت از طریق سیستم بانکی پرداخت شود. متقاضیان تا 11 خرداد فرصت داشتند تا از طریق پیامک، درخواست خود را برای دریافت وام یک میلیونی به وزارت رفاه اعلام کنند؛ احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همین خصوص گفته است که: زمان ثبت‌نام برای درخواست دریافت وام یک میلیون تومانی را برای خانواده‌هایی که سیمکارت‌های خود را دیر دریافت کردند، تمدید کردیم. ضمن اینکه این ایام عملاً پیامک جدید کم دریافت می‌کنیم.





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7365/10/545040/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها