خرید و فروش حواله خودروهای ثبت نامی غیر قانونی است



گروه حوادث / افرادی که در قرعه کشی ثبت‌نامی خودرو قبول شده‌اند چنانچه حواله خودرو را بفروشند، تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.
سرهنگ «داوود معظمی گودرزی» رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان این مطلب گفت: هرگونه خرید و فروش حواله خودروهای پیش فروش در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خرید و فروش غیرقانونی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از شرایط شرکت‌های خودروساز در پیش فروش اخیر خودرو، عدم برخورداری خودروها از قابلیت صلح و انتقال آنها به‌نام شخص دیگری است اما پس از قرعه کشی بازار خرید و فروش این حواله‌ها در سایت‌ها ی اینترنتی داغ شده است که این موضوع در رصد پلیس فتا بوده و با این افراد برخورد خواهد شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: بعضی افراد سودجو در فضای مجازی با تبلیغات و درج آگهی مانند: «فرم درخواست پر کنید و خودروی خود را خارج از نوبت تحویل بگیرید» سعی در کلاهبرداری از شهروندان و متقاضیان خودرو دارند.
رئیس پلیس فتا در پایان به شهروندان توصیه کرد: به‌هیچ عنوان فریب تبلیغات و آگهی‌های افراد کلاهبردار در سایت‌ها و کانال‌های اجتماعی خرید و فروش خودرو را نخورده و از منابع رسمی و معتبر اقدام به ثبت‌نام و خرید خودرو کنند و در صورت مواجهه با این‌گونه کلاهبرداری‌ها از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های سایبری اطلاع‌رسانی کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7365/12/545054/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها