اخبــــار




سلطانی‌فر: ورزش برای هرکس اراده کند، سهل است

وزیر ورزش و جوانان، ورزش همگانی را یک مقوله فرهنگی دانست و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ایجاد اشتیاق به ورزش، روح ورزشکاری و ورزش‌خواهی در بین مردم را مورد توجه و تأکید قرار داد. مسعود سلطانی‌فر در شورای ورزش همگانی کشور که پیش از ظهر دیروز برگزار شد، با بیان اینکه ورزش همگانی پیش از اینکه مقوله ورزشی باشد یک مقوله فرهنگی است، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: «ایشان در سخنانی به ایجاد اشتیاق ورزش، روح ورزشکاری و ورزش خواهی در بین مردم تأکید کردند. امروز در کشور به جایی رسیده‌ایم که اگر کسی اراده‌ای برای انجام ورزش داشته باشد، به سهولت می تواند به این مهم مبادرت ورزد.»

مشکلی تازه در راه بازگشت رسن

هافبک عراقی پرسپولیس برای بازگشت با مشکل جدیدی مواجه شده. به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس بخشی از قرارداد بشار رسن را آماده کرده تا او هر چه زودتر راهی ایران شود. این در حالی است که این بازیکن انتظار داشته و دارد که بخش بیشتری از قرارداد خود (دو سوم قراردادش) را قبل از حضور در تمرینات دریافت کند. اتفاقی که در مورد همه بازیکنان پرسپولیس رخ داده است. بشار همچنین با مشکل پروازی هم مواجه شده و از این رو مجبور است به صورت زمینی عراق را به مقصد ایران ترک کند و برای این کار هم نیاز به نامه‌نگاری دارد. در همین راستا قرار است باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری‌های لازم را برای سفر زمینی بشار از عراق به ایران انجام دهد که همین مسأله باعث می‌شود سفر وی بازهم به تأخیر بیفتد.

تمام مشتریان آزمون از زبان رسانه روسی

سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه در گزارشی به تمام مشتریان سردار آزمون، مهاجم زنیت پرداخت. این رسانه روسی نوشت: «آرسنال، لسترسیتی، وستهام و اورتون از انگلیس به دنبال جذب آزمون هستند. ناپولی و میلان از ایتالیا و اتلتیکو و سویا از اسپانیا خواهان جذب مهاجم ایرانی هستند. آزمون در این فصل از لیگ برتر روسیه 19 بازی برای زنیت انجام داده است.
 او 10 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.»

شجاعی به خاطر پول به تبریز نمی‌رود؟

تراکتوری‌ها در حالی دیروز تست سوم خود را پشت سر گذاشتند که باز هم از مسعود شجاعی کاپیتان این تیم خبری نبود. به گزارش فارس، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش حاضر نشده در تبریز حضور پیدا کند. این در حالی است که محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور مدعی شده بود پول بازیکنانش را داده و اگر لیگ هم برگزار نشود، تا ریال آخر پول آنها را خواهد داد. البته ظاهراً قرار است زنوزی بعد از مدت‌ها دوری از ایران این هفته به تبریز برود و مطالبات بازیکنانی مثل شجاعی را پرداخت کند. از سویی همچنان از اشکان دژاگه خبری نیست. این بازیکن جوابی به تماس‌های باشگاه نمی‌دهد و اگر رقابت‌های لیگ برگزار شود، مشخص نیست این دو بازیکن که مدت‌ها از تمرین دور بوده‌اند، چطور می‌خواهند خود را به مرز آمادگی برسانند.

موافقت سرمربی آنتورپ، مخالفت باشگاه؛ بیرانوند در پرسپولیس بماند

سایت بلژیکی گازت وان آنتورپن، به آخرین شرایط آنتورپ در بازار نقل و انتقالات پرداخت و نوشت: «انتظار می‌رفت علیرضا بیرانوند تاکنون در باشگاه بلژیکی باشد اما همچنان در ایران مانده است. ایوان لکو، مربی وی به وب سایت باشگاه گفت که او می‌خواهد بیرانوند فصل را در پرسپولیس به پایان برساند اما البته این نظر باشگاه نیست. آنتورپ سعی دارد هر چه سریع‌تر این دروازه‌بان را به بلژیک بیاورد. در همین راستا باید منتظر چراغ سبز مسئولان باشگاه باشیم.»

پرسپولیس - گل گهر؛ بدون تماشاگر در شهید کاظمی

پرسپولیس و گل گهر ساعت ۱۸ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم می‌روند. البته هواداران قادر به حضور در استادیوم نخواهند بود و از بازیکنان نیز خواسته شده که همراه به ورزشگاه نیاورند.

استراماچونی به دنبال طلب نجومی از استقلال

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال که در مصاحبه‌های پیاپی و لایوهای فضای مجازی با ادعای عشق به باشگاه استقلال، میلیون‌ها هوادار ایرانی و طرفدار رنگ آبی را شیدا و عاشق خود کرده بود، بعد از فسخ یکطرفه و عدم بازگشت به تیم پس از دریافت حق و حقوق معوقه، حالا ادعای غرامتی نجومی بیش از کل قرارداد دو ساله کرده است. به گزارش تابناک، آندره آ استراماچونی غیر از یک و نیم میلیون یورو برای دو سال قراردادش با استقلال، خواهان جایزه آپشن قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی هم شده است، چون می‌گوید قبل از ترک تهران، استقلال را صدرنشین کرده بود و ۳۰۰ هزار یوروی دیگر را حق خود می‌داند.

نمره ضعیف طارمی در لیگ پرتغال

ریوآوه بامداد دیروز (دوشنبه) در هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم پاسوس ده فریرا رفت که با نتیجه 3 - 2 شکست خورد. در این بازی مهدی طارمی، برای ریوآوه 90 دقیقه کامل بازی کرد و در دقیقه 77 بازی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند ولی داور این گل را به دلیل آفساید مردود کرد. با این حال، سایت «گل پوینت» پرتغال ارزیابی فنی‌اش از این دیدار به او نمره ضعیف 5.3 از 10 را داد.

کفاشیان: فدراسیون مسئولیت قرارداد
با ویلموتس را گردن دیگران نیندازد

علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال درخصوص قرارداد ویلموتس و استفاده از عبارت «جهت بررسی» توسط وزارت ورزش در نامه پیشنهاد مربی بلژیکی به این فدراسیون عنوان کرد: «این یعنی مسئولیتی گردن ما نیست و خودت بررسی کن. اختیارات با فدراسیون فوتبال است و اگر کسی بخواهد آن را گردن کسی دیگر بیندازد، قابل قبول نیست. فدراسیون در این موضوع مسئولیت تام دارد و خودش باید تصمیم بگیرد. زمان ما هم که مربی آوردیم، رئیس سازمان تربیت‌بدنی گفت این مربی را بیاور، اما اگر کار خراب می‌شد، نمی‌شد بگوییم تقصیر این سازمان است. آنها پیشنهاد کردند و مسئولیتش با من است که آن را پذیرفتم.»

سعادتمند: فعلاً از عملکردم راضی نیستم

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «با توجه به اینکه تنها قسمت کوچکی از کارهای استقلال را انجام داده‌ام، فعلاً از عملکردم راضی نیستم. استقلال هنوز خیلی کار دارد. دوست دارم با سرعت بیشتری جلو برویم و کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم و بتوانیم نقاط منفی را تبدیل به فرصت کرده و استفاده بهینه کنیم. دلم می‌خواهد اتفاقات بزرگ‌تری در استقلال رخ دهد تا به نوعی برای باشگاه آبروداری کرده باشم. وزارت ورزش هم بخوبی از من حمایت می‌کند.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7365/14/545066/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها