دزدی‌های شاگرد طلاسازی لو رفت



گروه حوادث /  کارگر کارگاه طلاسازی که بیش از 100 گرم طلا سرقت کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
به‌ گزارش خبرنگار «ایران»، شامگاه بیست و دوم خرداد صاحب یک کارگاه طلاسازی واقع در محدوده بازار به کلانتری 113 بازار مراجعه کرد و اظهار داشت، مدتی است از کارگاه طلاسازی اش مقداری طلا سرقت می‌شود و سرنخی هم از سارق یا سارقان ندارد.
با ثبت اظهارات شاکی مأموران کلانتری بازار ضمن انجام تحقیقات لازم، محل سرقت را مورد بازرسی و بازبینی قرار دادند و مشخص شد هیچگونه آثار تخریب مبنی بر ورود سارق یا سارقان به‌کارگاه مالباخته وجود ندارد؛ برهمین اساس فرضیه داخلی بودن سرقت قوت گرفت و در این خصوص بررسی‌های لازم انجام و پس‌از انعکاس موضوع به مرجع قضایی دستور تحقیقات از کارگران شاغل در کارگاه صادر شد.
 در تحقیقات پلیسی، یکی از کارگران به‌نام «وحید» اظهارات ضد و نقیضی داشت و دچار دستپاچگی بود که ظن مأموران به وی بیشتر شد، در ادامه تحقیقات پلیسی، کارگر طلاسازی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: مدت 25 روز است که کش رو زنی طلا را از کارگاه انجام می‌دهم و طلاهای مسروقه را به خانه‌ام واقع در جوادیه انتقال داده‌ام.
 سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» سرکلانتر هفتم پایتخت، در این باره گفت: این کارگر 134 گرم و 580 سوت «طلا» به ارزش یک میلیارد ریال از کارگاه کش روی کرده بود که در بازرسی از مخفیگاه متهم طلاها پیدا شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7369/12/545497/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها