اخبــــار



برکناری کلیددار به دلیل ورود زنان به زورخانه!

صبح جمعه تعدادی از بانوان ورزشکار در رشته ورزش‌های زورخانه‌ای به همراه دختر بچه‌ای 8 ساله‌ به زورخانه ولیعصر(عج) در شهر قدس تهران رفتند و در حالی که ورزشکاران مرد در این زورخانه حضور نداشتند، برای لحظاتی با پوشش کامل به میان گود رفتند و اقدام به گرفتن عکس و فیلم از کباده‌کشی یکی از این بانوان کردند. به گزارش ایسنا، پس از ورود این بانوان ورزشکار به زورخانه که با اجازه زورخانه‌دار انجام شد، مرشد زورخانه نیز برای احترام به ورود بانوان، مشغول به نواختن ضرب زورخانه شد تا یکی از بانوان ورزشکار در میان گود زورخانه برای لحظاتی کوتاه کباده‌کشی کند اما چند ساعت پس از انتشار فیلم کباده‌کشی بانوی ورزشکار که با پوشش مانتو و با حجاب کامل صورت گرفت، مسئولان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای استان تهران و هیأت شهر قدس بلافاصله با «ولی کارگر» کلیددار زورخانه مورد اشاره تماس گرفتند و ضمن احضار وی به هیأت شهر قدس، او را به دلیل اجازه دادن به زنان برای ورود به زورخانه از سمت دبیری هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای شهر قدس برکنار کردند.

تبعات اقتصادی ویروس کرونا از نگاه ونگر

آرسن ونگر به عنوان مدیر توسعه جهانی فوتبال بار دیگر تأکید کرد که کووید19 فقط باعث ثروتمندتر شدن اغنیا خواهد شد. به گزارش  beIN Sport، سرمربی پیشین آرسنال که 19 سال در لیگ برتر فعالیت داشت، گفت: «در انگلیس لیگ‌های پایین‌تر در حال جان دادن هستند. لیگ برتر نجات پیدا خواهد کرد و من از این بابت نگران نیستم. بیشتر نگران 65 مورد از 92 باشگاهی هستم که پول از دست می‌دهند. اینجا جایی است که فوتبال باید یک بازنگری در مورد نجات دادن این باشگاه‌ها انجام بدهد. طبق محاسبات ما، فوتبال در سراسر دنیا 20 درصد درآمدش را از دست خواهد داد. می‌توان گفت درآمد جهانی فوتبال 45 میلیارد پوند است که 10 تا 14 میلیارد آن از دست خواهد رفت. اگر به ساختار دستمزدها در باشگاه نگاه بیندازیم، این 60 تا 80 درصد گردش مالی آن‌ها را تشکیل می‌دهد. این یعنی فقط دستمزد بازیکنان می‌تواند این معضل را حل کند. می‌توانم بگویم کرونا باعث ضعیف‌تر شدن باشگاه‌های ضعیف و قوی‌تر شدن باشگاه‌های قوی شده است.

طارمی دوباره پنالتی گرفت و گل زد

در یکی از مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال، ریوآوه که مثل تمام بازی‌های اخیرش مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب مقابل تیم رده نهمی موریرنسی قرار گرفت. در حالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، در دقیقه ۳۴ تیزهوشی طارمی و پنالتی‌ای که روی او اتفاق افتاد، موجب شد تا  داور اعلام پنالتی کرده و این فرصت را طارمی با فریب دروازه‌بان تبدیل به گل کند. تک گل طارمی تا پایان مسابقه پابرجا ماند و در نهایت ریوآوه موفق شد شکست هفته قبل خود را جبران کرده و به برتری یک بر صفر مقابل موریرنسی برسد تا ۴۱ امتیازی شده و به رده ششم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کند. طارمی با این گل توانست نهمین گل خود در این فصل را به ثمر برساند و برای ششمین بار در لیگ برتر پرتغال پنالتی گرفت. طارمی با گلزنی در این مسابقه، به نخستین بازیکن فوتبال ایران تبدیل شد که پس از شیوع کرونا و شروع دوباره بازی‌ها، موفق به گلزنی می‌شود و تیمش را به سه امتیاز مهم می‌رساند. ستاره ایرانی ریوآوه پس از درخشش مقابل موریرنسی و عملکردی که با ۴ برتری در دوئل‌های زمینی، ۴ برتری در نبردهای هوایی، ۳ بار گرفتن خطا، یک شوت خارج از چارچوب، گرفتن پنالتی و زدن گل داشت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد و جایزه خود را دریافت کرد.

 کهکشانی‌ها امشب وارد می‌شوند

با ازسرگیری رقابت‌های لالیگا، هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها با انجام 3 دیدار ادامه پیدا کرد. از ساعت 30 دقیقه بامداد امروز هم مایورکا میزبان بارسلونا بود ولی از ساعت 16:30 بیلبائو به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود و از ساعت 22 هم رئال مادرید میزبان ایبار است تا به این ترتیب شاهد حضور تیم‌های پرطرفدار فوتبال جهان در میادین مسابقه باشیم. همچنین در ادامه هفته سی و یکم بوندسلیگا هم ماینتس  از ساعت 18 پذیرای آگزبورگ است و شالکه و بایرلورکوزن نیز از ساعت 20:30 با هم دیدار می‌کنند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7369/18/545520/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها