اخبــــار



جامی که باعث فراموشی کرونا در ناپل شد
انتقاد WHO از طرفداران ایتالیایی

فینال جام حذفی ایتالیا چهارشنبه شب بین دو تیم یوونتوس و ناپولی در المپیکو رم برگزار شد و شاگردان جنارو گتوزو با پیروزی ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی، جام کوپا ایتالیا را بالای سر بردند. به گزارش ساکرنت، بعد از این قهرمانی جمعیتی چند هزار نفری در خیابان‌های ناپل قهرمانی تیمشان را جشن گرفتند. در واقع گرچه بازی فینال پشت درهای بسته برگزار شد ولی در خیابان‌ها مردم بدون رعایت نکات بهداشتی به جشن و پایکوبی پرداختند. البته سازمان بهداشت جهانی(WHO)، رفتار هواداران ناپولی بعد از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را محکوم کرد. رانیری گوآرا دستیار رئیس این سازمان به برنامه تلویزیونی Agora گفت: «من دوست ندارم بار دیگر چنین صحنه‌هایی را ببینم. دیدن این تصاویر خیلی ناراحت‌کننده بود و من واقعاً ناراحت شدم. امیدوارم چنین رفتارهایی دیگر تکرار نشود. وضعی اسفناک در ناپولی بود و متأسفانه فکر کنم این اتفاق مشکلات زیادی در زمینه شیوع ویروس کرونا ایجاد کند.» ناپولی از سال ۲۰۱۴ در کسب جام در فوتبال ایتالیا ناکام بود. این تیم در سال ۲۰۱۴ توانسته بود کوپا ایتالیا و سوپرکاپ را به دست بیاورد. حالا جنارو گتوزو موفق شد پس از ۱۷ حضور روی نیمکت مربیگری ناپولی این تیم را به قهرمانی برساند.

5 میلیون دلار؛ قیمت پایه برای فروش بازیکنان استقلال

در روزهای گذشته صحبت‌هایی در خصوص پیشنهاد اروپایی برای مهدی قائدی مطرح شد که مدیرعامل استقلال آن را تأیید کرد. احمد سعادتمند که دیروز در برنامه ورزش و مردم حضور داشت، گفت:«در مورد جذب قائدی به من پیشنهاد 2 میلیون دلاری داده‌اند اما اگر 5 میلیون دلار هم بدهند ما مخالف آن هستیم. در این زمینه باید کادرفنی و هیأت مدیره نظرشان را بدهند. تأکید می‌کنم اگر تیمی زیر 5 میلیون دلار بدهد، نه قائدی و نه هیچ بازیکن دیگری فروخته نخواهد شد.» مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بدهی‌های این باشگاه، ایجاد درآمد پایدار و همکاری با کارگزاری‌ها هم صحبت کرد:«باشگاهی که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه داشته باشد، بدهی ۲۰، ۳۰ میلیارد تومانی برایش رقمی نخواهد بود. ما تلاش کردیم استقلال را ارزان نفروشیم. به همین دلیل با تأخیر دو، سه ماهه توانستیم شرکتی را پیدا کنیم که تضمین‌های لازم را به ما می‌دهد و از این طریق درآمد خوبی داشته باشیم. اگر تا یکی، دو ماه دیگر پفک آبی دیدید تعجب نکنید. ما در حال تولید محصولات استقلال هستیم. ما برند استقلال را به‌صورت مجانی به کسی نمی‌دهیم و متأسفانه بعضی‌ها در این بین سوء‌استفاده کردند.»

انتقاد مربی ماشین‌سازی علیه مسئولان بعد از ابتلا به کرونا:
شکایت می‌کنم، به خاطر «جام» جانمان را می‌گیرند

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد که حدود یک ماه است به کرونا مبتلا شده است. او تأکید کرده مسئولان باعث شده‌اند که کرونا بگیرد. عادل باباپور به فارس گفت:«با صدور مجوز آغاز تمرینات، به ناچار در تمرینات تیم حضور یافتم که همین موضوع باعث شد تا به کرونا مبتلا شوم. آقایانی که به خاطر یک جام فلزی صبح تا شب مصاحبه کرده و مدام می‌گفتند بازی‌ها شروع شود، اکنون پاسخگو باشند.چند ماه هست می‌گوییم کرونا شوخی ندارد اما گوش هیچ کدام از مسئولان بدهکار نیست و انگار مرگ برای همسایه خوب است. از تک تک مسئولانی که دستور آغاز تمرینات را صادر کردند، شکایت خواهم کرد و باید پاسخگو باشند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7372/18/545863/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها