حمایت ۹۵۰ میلیاردی دولت از توسعه و تکمیل زیرساخت‌های هرمزگان






گروه ایران زمین/ استاندار هرمزگان گفت: دولت دکتر روحانی همواره نگاه ویژه‌ای به توسعه این استان دارد و در همین راستا نیز ۹۵۰ میلیارد ریال جهت تأمین و تکمیل زیرساخت‌های هرمزگان در حوزه‌های مختلف اختصاص داده است.
به‌گزارش ایرنا فریدون همتی اظهار داشت: در دیداری که با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، مسائل و نیازهای استان در حوزه آب، مسکن، راه و درمان مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این نشست در مجموع ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تأمین و تکمیل زیرساخت‌های استان در حوزه‌های مورد نیاز اختصاص یافت.
 همتی خاطرنشان کرد: از این اعتبارات، ۵۱۰ میلیارد ریال جهت ساخت و راه‌اندازی بخش‌های مراقبت‌های ویژه و تخت آی‌سی‌یو جدید در بیمارستان‌های استان، ۳۶۰ میلیارد ریال جهت تأمین حقوق جذب پرستار و ۶۰۰ نفر پرسنل کادر درمانی در هرمزگان و ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت تقویت سیستم‌های سرمایشی بیمارستان‌های استان، تخصیص می‌یابد.استاندار هرمزگان بیان داشت: تأمین منابع مالی خرید سه دستگاه آمبولانس برای بخش درمان شهرستان بشاگرد نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.
همتی اظهار داشت: ساخت دو هزار واحد مسکونی برای مستضعفین و نیازمندان نیز پیگیری شد که عملیات احداث این واحدهای مسکونی در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به هرمزگان آغاز می‌شود. به‌گفته وی، نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بازدید از استان و بررسی نیازهای زیرساختی بویژه حوزه درمانی استان، تا دو هفته آینده به هرمزگان سفر می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7376/11/546321/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها