خط خبر



حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: شفافیت بدون دولت الکترونیک، بسیار انرژی‌بر، بشدت برگشت‌پذیر، دشوار در راستی‌آزمایی و تقریباً ناممکن است.  راه تحقق آن، گره زدن اعتبارات دستگاه‌ها به پیاده‌سازی دولت الکترونیک است.
بیست‌ویکمین نشست از مجموعه درسگفتارهایی درباره شمس تبریزی، امروز چهارشنبه ۴ تیر ساعت ۱۶ با سخنرانی مهدی محبتی - عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان - به «خوانش ورق یار» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش می‌شود.
آهنگ «بعد وجدان» با آهنگسازی و خوانندگی آرش اوستا و با هدف قدردانی از مدافعان سلامت ایران زمین منتشر می شود و در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد.
با حکم عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآنی وزیر ارشاد، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروی مشاور عالی معاونت قرآن و عترت شد.
«جوئل شوماخر» از کارگردانان بزرگ سینمای امریکا و سازنده دو فیلم از مجموعه «بتمن»، «پسران گمشده» و «سقوط» در سن ۸۰ سالگی در نیویورک درگذشت.
آثار نخستین نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی با محوریت پویش «نه به اعتیاد» در دو رشته عکاسی و کاریکاتور با عنوان «قابی از جنس دیگر» روز پنجشنبه ۵ تیرماه ۱۳۹۹ در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید.
نوید نوروزی تصنیف «آتش جدایی» را برای تیتراژ فیلم سینمایی «عطر داغ» خواند، در این آهنگ الیاس دژآهنگ هارمونیکا، بهنام ابوالقاسم پیانو و نوید حمیدی ویلنسل نواخته‌اند.
محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی کانون در سراسر کشور خبر داد.
نمایش «یه گازکوچولو» به نویسندگی فرزانه سهیلی و کارگردانی فقیهه سلطانی از روز سه‌شنبه دهم تیرماه در تالار سایه تئاتر شهر میزبان مخاطبان خواهد بود. این نمایش ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه رفت اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا اجراهای آن متوقف شد.
مرحله نخست داوری آثار شرکت‌کنندگان در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با بررسی حدود ۲ هزار و ۴۰۰ اثر آغاز شد.
«مایکل کیتون» بازیگر نامزد اسکار برای بازی مجدد در نقش «بتمن» مشغول مذاکره با کمپانی «برادران وارنر» است.
شرکت «گوگل» در راستای مقابله با انتشار اطلاعات تصویری جعلی و گمراه‌کننده، برچسب راستی‌آزمایی را به عکس‌های نمایش داده شده در موتور جست‌وجوی خود اضافه کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7376/19/546348/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها