اخبــــار



جریمه آزمون به‌دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ به‌دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی با جریمه 20 هزار روبلی مواجه شد. دیدار تیم‌های زسکا مسکو و زنیت سن‌‌پترزبورگ در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال روسیه با پیروزی 4 بر صفر زنیتی‌ها پایان یافت. آزمون در ترکیب اصلی تیم زنیت قرار داشت اما در دقیقه 73 با آلکس سوتورمین، مهاجم 26 ساله اهل روسیه تعویض شد.

اعتراض کریمی به  آبشک و پاسخ بازیکن فولاد

محمد آبشک که در دیدار فولاد مقابل استقلال یکی از ستاره‌های برتر تیمش بود، باعث اخراج علی کریمی شد تا با هجمه شدید هواداران استقلال مواجه شود. کریمی درباره برخورد با آبشک گفت: «می‌گویند با آرنج زده‌ام اما در همین عکس اثری از کبودی ناشی از برخورد آرنج وجود ندارد. فقط جای انگشتان است و خدا را شکر که خودشان مشخص کردند هیچ ضربه‌ای به او نزدم. او واقعاً فوتبالیست نامردی است. کسی که از اول بازی بی‌نزاکتی و بی‌احترامی می‌کند، حرفی درباره‌اش باقی نمی‌ماند.» آبشک هم در پاسخ به کریمی گفت:«آقای علی کریمی جنبه باخت و اشتباه را داشته باش!»

بهاروند: لیگ تعطیل شدنی نیست

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال پنجشنبه در مجمع عمومی عادی سالانه هیأت فوتبال استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، گفت: «تاج سلامتی خود را برای فوتبال ایران گذاشت و برخی افراد به ناحق صحبت‌ها و حرکاتی برای تخریب ایشان انجام می‌دهند و البته که تاج هنوز بواسطه پستی که در فوتبال آسیا دارد، هنوز در حال خدمت به فوتبال کشور است.» او در خصوص شرایط حاکم بر ورزش کشور گفت:
«با شروع لیگ این نشاط به جامعه برگشته است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک هیأت‌ها، لیگ را برگزار کردیم. تعطیلی لیگ شدنی نیست و لیگ ادامه دار خواهد بود.» بهاروند در ارتباط با بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز تأکید کرد: «روند اصلاح آن در حال پیگیری است و این اصلاحات طی یک یا دو مرحله شدنی نیست و نیاز به زمان دارد.»

پرسپولیس به انصاری‌فرد نزدیک شد

سایت قطری الکاس مدعی شد که پرسپولیس به توافق با کریم انصاری‌فرد نزدیک شده است. این در حالی است که او یک فصل دیگر با السیلیه قرارداد دارد با این حال به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه به‌دنبال انتخاب جایگزینی برای انصاری‌فرد هستند. چرا که توئیتر باشگاه السیلیه خبر از نزدیک شدن انصاری‌فرد به پرسپولیس داد.

اواسط شهریور شروع فصل هلند با حضور تماشاگران

بعد از آنکه کرونا شیوع گسترده‌ای در اروپا پیدا کرد و لیگ‌های فوتبال دچار تعلیق شدند  لیگ هلند موسوم به «اردی‌ویزه» در کنار «لوشامپیونه» فرانسه، ناتمام پایان یافته اعلام شدند. در این شرایط قرار است فصل جدید رقابت‌های باشگاهی فوتبال هلند با سورپرایز همراه شود. مارک روته، نخست‌وزیر هلند در مورد زمان شروع فصل جدید گفت:«فصل جدید لیگ حرفه‌ای هلند با هماهنگی فدراسیون و اتحادیه فوتبال کشور از اوایل سپتامبر(اواسط شهریور99) آغاز خواهد شد و هواداران اجازه خواهند یافت در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7378/18/546626/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها