بنـگاه



کاشت ۳۰۰ هزار اصله درخت در پاییز تبریز

شهردار تبریز گفت برای چندمین سال متوالی شهر تبریز به‌عنوان پاکیزه‌ترین شهر ایران، شهر بدون معتاد متجاهر و بدون گدا انتخاب شد که این موفقیت در سایه همکاری مردم محقق شده است. ایرج شهین باهر گفت: امسال شهرداری تصمیم گرفت طی سال99 یک میلیون اصله درخت دیگر بکارد و در این راستا ۳۰۰ هزار اصله درخت در ماه‌های ابتدایی سال کاشته شد. طبق برنامه، ۳۰۰ هزار اصله در پاییز و ۴۰۰ هزار اصله نیز در اسفند ماه کاشته می‌شود. او اظهار داشت: چندین مگاپروژه که بالای ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند طی سال‌ جاری در تبریز اجرا می‌شوند که می‌توان به متروی تبریز و پروژه ولایت اشاره کرد. او از متروی تبریز به‌عنوان مهم‌ترین پروژه شهرداری تبریز یاد کرد و گفت: در این چند سال اخیر به اندازه ۱۵ سال گذشته به پروژه مترو پول تزریق کرده‌ایم و خط یک نیز تا ایستگاه آخر مسافر جابه جا می‌کند.

تولید 6 میلیون لیتر آب ژاول در مجتمع پتروشیمی کارون

رئیس ایمنی و بهداشت ‏ پتروشیمی کارون، تولید بیش از ۶ میلیون لیتر آب‌ژاول  را در این مجتمع که نقشی کلیدی در ضد عفونی سطوح و اماکن ‏ عمومی در برابر ویروس کرونا دارد از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در انجام مسئولیت اجتماعی برای حفظ سلامت مردم از ‏ ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون عنوان کرد. به گزارش شرکت پتروشیمی کارون، مهندس امیرحسن فرجادنیا با بیان اینکه صیانت از محیط زیست به‌عنوان ‏ موهبتی الهی همواره از دغدغه‌های اصلی شرکت پتروشیمی کارون است، گفت: ایزوله کردن تمام مسیرهای خروج رواناب به‌منظور جمع‌آوری، تصفیه و بهینه‌سازی مدیریت پساب سطحی، نصب و ‏ آماده‌سازی مخزن نگهداری اسیدسولفوریک رقیق‌شده در راستای مدیریت بهینه و تسهیل در برون‌سپاری و بازیافت، اجرای طرح ‏ مدیریت نشتی‌ها به‌منظور کاهش آلاینده‌ها، بهینه‌سازی مصرف مواد، منابع و انرژی و اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی ‏ محیط زیستی از قبیل ارتقای کیفیت شیمیایی و همچنین شرایط ظاهری پساب صنعتی ارسالی به تصفیه‌خانه از مهم‌ترین اقدامات ‏ این شرکت بوده است.‏

شرکت پالایش نفت اصفهان گواهینامه استانداردهای مدیریت را دریافت کرد

شرکت پالایش نفت اصفهان در ممیزی جدید، گواهینامه سیستم‌های مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای مدیریت کیفیت ISO 9001 و TS 29001، مدیریت زیست‌محیطی ISO 14001، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001، مدیریت انرژی ISO 50001 و نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌ زیست HSE-MS را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، پیرو برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و انجام اقدامات لازم در راستای اهداف سازمانی، ممیزان شرکت فنی مهندسی بهبود آرمان پارتاک طی دو روز ممیزی واحدهای مختلف پالایشگاه را انجام دادند. بنابر همین گزارش، در ویرایش جدید استاندارد سیستم‌های مدیریت فوق به اهمیت و نقش ذینفعان، شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها و فرصت‌های فرآیندی، تحلیل شرایط محیط داخل و خارج سازمان و ضرورت تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک در راستای کسب رضایت ذینفعان تأکید شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7391/6/548048/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها