ساخت و ویرایش فونت به کمک نرم افزار




شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید متنی را با فونتی خاص تایپ کنید اما آن فونت در دسترس شما نباشد. بی‌شک این موضوع برای شما که همه تلاش خود را کرده‌اید که مثلاً یک هدیه بی‌نظیر برای عزیزتان تهیه کنید و یک متن تولد با فونتی خاص داشته باشید، ناراحت‌کننده بوده است. اما فناوری در این مورد هم به کمک شما آمده و نرم افزارهایی ویژه در اختیارتان قرار داده است.
یکی از این نرم افزارهاFontCreator است. این نرم افزار به‌شما این توانایی را خواهد داد تا به کمک آن اقدام به ساخت و ویرایش فونت‌های TrueType و OpenType کنید بدون اینکه دردسری را متحمل شوید.
این نرم افزار که به‌عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای گرافیست‌ها و متخصصان تایپوگرافی شناخته می‌شود دارای رابط کاربری ساده‌ای است. این موضوع باعث شده تا حتی کاربران مبتدی بتوانند با استفاده از نرم افزار FontCreator به ساخت و ویرایش فونت مورد نظر خود بپردازند در جدیدترین نسخه نرم افزار FontCreator ویژگی‌هایی برای فونت‌ها ایجاد شده است تا شما کاربران قادر باشید به راحتی کیفیت فونت‌های خود را بهبود ببخشید.همچنین ابزارهایی به منظور ساده کردن فرایند کار و افزایش سرعت در فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار اضافه شده و از سوی دیگر فرایند ایجاد تغییر و بهبود اسکریپ‌ها به شما اجازه می‌دهد تا هزاران کاراکتر را طی چند ثانیه ایجاد کنید.
از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به امکان تبدیل تصاویر لوگویی به طرحی برای کاراکترها و همچنین امکان دوباره‌سازی کاراکترهای موجود اشاره کرد. نمایش دادن فونت‌ها پیش از نصب، امکان نصب فونت‌های ساخته شده در ویندوز و همچنین امکان ویرایش فونت‌هایی که به درستی به نمایش گذاشته نمی‌شوند از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. اگر شما هم علاقه‌مندید که این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از نشانی P30world.com بارگذاری کنید.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7391/17/548095/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها