خط خبر




در دیدار قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی با اعضای شورای سیاستگذاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک مقرر شد دبیر این رویداد در هفته پیش رو معرفی و این جشنواره در نیمه اسفندماه سال‌جاری برگزار شود. در این جلسه که با حضور بهروز غریب‌پور، مرضیه برومند و اردشیر صالح‌پور به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک برگزار شد، مدیرکل هنرهای نمایشی در خصوص لزوم حفظ استقلال هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک، تعیین تاریخ برگزاری و انتخاب دبیر در پی درگذشت زنده‌یاد گلزار محمدی با ایشان به گفت‌وگو نشست.
علیرضا قربانی در ادامه‌ همکاری‌هایش با پروژه‌ بین‌المللی «صداها و پل‌ها»، قطعه‌ جدیدی به‌نام «نازنی‌نی» (به زبان کشمیری نازنین من) را خوانده است. در این پروژه که پس از تجربه‌ ال سوئنیو (El Sueño) و در ادامه‌ همکاری‌های قربانی با احسان مطوری شکل می‌گیرد، در کنارعلیرضا قربانی، قیصر نیظامی خواننده‌ معروف کشمیری نیز اشعاری از ابراهیم مسکین را می‌خواند. اشعار فارسی این قطعه سروده‌ فریدون مشیری‌ است.
هیأت داوران نوزدهمین مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر معرفی شدند. دکتر یونس شکرخواه (روزنامه‌نگار و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران)، دکتر مه‌ناز رونقی (روزنامه‌نگار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) و دکتر امیر روشن (ناشر، عضو جامعه مدیران مسئول مطبوعات و معاون ارتباطات کمیسیون ملی یونسکو - ایران) با همراهی استاد سیف‌الله صمدیان (عکاس، مستندساز و دبیر جشن سالانه تصویر سال) به‌عنوان مشاور عالی هیأت داوران در بخش عکس، کار داوری آثار این دوره را از 21 تیر آغاز کردند.
ضبط مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» از پنجشنبه (۱۹ تیر) متوقف و استودیوی این برنامه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است. سازندگان و عوامل مسابقه «عصر جدید» با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در تمام مکان‌های مسقف و عمومی، تصمیم به توقف ضبط این برنامه و تعطیلی موقت آن گرفتند.
پلیس امریکا همچنان در تلاش برای یافتن جسد نایا ریورا بازیگر امریکایی است که از روز چهارشنبه در دریاچه‌ای در جنوب ایالت کالیفرنیا ناپدید شده است. این بازیگر ۳۳ ساله روز چهارشنبه هفته گذشته با اجاره یک قایق همراه پسرش به دریاچه‌ای در جنوب ایالت کالیفرنیا رفت اما پلیس دریاچه چند ساعت بعد پسر او را در حالی با جلیقه نجات و تنها در قایق پیدا کرد که جلیقه نجات «ریورا» و کیف او نیز بدون هیچ اثری از خودش در قایق مشاهده شده است. اگرچه هنوز جسد نایا ریورا پیدا نشده است اما بر اساس اعلام مقامات پلیس او به احتمال فراوان غرق شده است. «ریورا» بیشتر برای بازی در نقش «سانتانا لوپز» در سریال «گلی» شناخته شده است که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ از شبکه تلویزیونی فاکس به روی آنتن می‌رفت.
یکی از همراهان و دوستان نزدیک مهرداد کاظمی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان از اوضاع مناسب جسمانی این هنرمند برخلاف برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی
خبر داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7391/19/548156/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها