محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس در گفت‌و‌گو با «ایران»:

خوشحالم بازیکنان استقلال به فوتبال بازگشتند






محمد محمدی سدهی
خبرنگار
هفته بیست‌وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز جمعه پیگیری شد و پرسپولیس در تبریز با برتری یک بر صفر مقابل ماشین‌سازی شانس خود را برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر کرد. پرسپولیسی‌ها در حالی سومین بازی خود پس‌ از کرونا را با پیروزی پشت سر گذاشتند که در این مدت حتی یک مورد مثبت کرونا نیز در این تیم وجود نداشته و شاگردان گل محمدی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خود را از این ویروس خطرناک مصون نگه داشته‌اند و آماده تکرار چهارمین قهرمانی در لیگ برتر هستند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس در خصوص دیدار با ماشین‌سازی به خبرنگار«ایران» گفت:«خدا را شکر ما همیشه سعی می‌کنیم خوب باشیم و در این دیدار هم خوب بودیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم. ماشین‌سازی تیم قبلی من بود و انگیزه زیادی برای رویارویی با این تیم داشتم. علاوه بر این شناخت خوبی هم داشتم و مربی‌شان (رضا مهاجری) برای من زحمات زیادی کشید. سبک بازی تیم‌های مهاجری مالکیت توپ است و به کادرفنی و بازیکنان اطلاعات خوبی دادم. خوشحالم که توانستم برای تیمم مؤثرباشم و عملکرد خوبی هم داشته باشم.»
او با اشاره به نزدیکی پرسپولیس به جام قهرمانی نوزدهمین دوره لیگ برتر بیان داشت:«ما مغرور نمی‌شویم. دیدید که در بازی با ماشین‌سازی چقدر خوب و شناور بازی کردیم و مالک توپ و میدان بودیم. علاوه بر این خط دفاعی ما هم عملکرد خوبی داشت و حتی یک موقعیت هم به تیم حریف نداد. ۶ فینال دیگر در پیش داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم. شاید ۲ بازی دیگر را ببریم قهرمانی‌مان تثبیت شود اما بازی به بازی پیش می‌رویم و برای هر بازی برنامه خاص خود را داریم.»
مدافع پرسپولیس در خصوص شرایط لیگ با وجود شیوع ویروس کرونا افزود:«استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور تست دادند و خدا را شکر تست تعدادی از آنها منفی بود و خوشحالم که مجدداً به فوتبال بازگشتند و علاوه بر این در کنار خانواده‌های‌شان هستند. قطعاً اولویت همه ما سلامتی است. باید سلامت باشیم تا بتوانیم فوتبال بازی کنیم.»
تصویری که روزهای گذشته توسط وریا غفوری در قرنطینه منتشر شد، واکنش‌های زیادی در فضای مجازی داشت. کنعانی‌زادگان گفت:«این که‌ وریا فرزندش را از پشت شیشه ببوسد، تصویر غم‌انگیزی بود و با دیدن آن تصویر ناراحت شدم. وریا دوست خوب من است و من در تیم ملی هم با او بودم. امیدوارم که‌ وریا زود خوب شود و برای او مشکلی پیش نیاید. این ویروس در تمام دنیا وجود دارد و متأسفانه گریبان مردم کشور ما را هم گرفته است. تنها راه رهایی از این ویروس رعایت نکات بهداشتی است‌. نکات بهداشتی به خوبی توسط بازیکنان پرسپولیس رعایت می‌شود و کادر پزشکی هم همیشه این نکات را به بازیکنان تیم گوشزد می‌کنند.»
او در خصوص مشکلات مالی و شایعاتی که پیرامون سید جلال حسینی وجود دارد هم صحبت کرد:«بهتر است بزرگترهای تیم در مورد مشکلات مالی صحبت کنند. سید جلال برای هر تیمی نعمت است و در این سال‌ها به پرسپولیس خیلی کمک کرد. همین الان هم بزرگی سید جلال در زمین احساس می‌شود و از بازی کردن در کنار سید جلال لذت می‌بریم. به شخصه هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس چیزهای زیادی از سید جلال یاد گرفتم. در کل پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و ما در خط دفاع بازیکن خوب و متعصب دیگری همچون شجاع خلیل‌زاده را داریم و چیزهای زیادی از اینها یاد گرفتم.»
مدافع پرسپولیس با اشاره به فشردگی برنامه لیگ افزود:«فشردگی بازی‌ها اذیت‌کننده است و برای آماده شدن در طول ۴ روز باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و این به بازیکنان هم برمی‌گردد و بازیکنان هم در زمان عدم حضور در باشگاه باید از خودشان مراقبت کنند و با تغذیه و خواب خوب بتوانند آمادگی‌شان را حفظ کنند. اگر این نکات توسط بازیکنان رعایت شود قطعاً هم از نظر آمادگی وضعیت خوبی خواهند داشت و هم به کرونا مبتلا نخواهند شد.»
دیدار آینده سرخ‌ها با فولاد در آزادی است که البته شرایط فولاد برای ادامه لیگ مبهم است. او در خصوص بازی با فولاد بیان داشت: «مدیر فولاد اعلام کرده که مشکلی برای بازی با پرسپولیس ندارند و بازی می‌کنند. بازی سختی است و ما برای همه تیم‌ها احترام قائلیم و مسلماً برای فولاد هم همین‌طور. با قدرت مقابل تمامی تیم‌ها ظاهر می‌شویم تا آنها را شکست دهیم. تنها مشکل‌مان غیبت هواداران است و از این موضوع خیلی ناراحتیم. غیبت آنها در این سه بازی کاملاً مشهود بود و آنها روح فوتبال هستند. با وجود غیبت هواداران به عشق آنها بازی می‌کنیم و امیدواریم که هرچه زودتر آنها را ببینیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7391/18/548162/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها