چهــره ها




عذرخواهی پیروانی به دلیل شرایط نامناسب رختکن

‌افشین پیروانی با اشاره به انتشار تصاویری از رختکن پرسپولیس بعد از بازی با ماشین‌سازی گفت: «به هیچ عنوان قصد توجیه ندارم. ما وظیفه خود می‌دانیم‌ قبل از هر اظهار نظری بگوییم اگر قصوری بوده، عذرخواهی ما را بپذیرید. در ضمن باید بگویم حقیقتاً ما برای رسیدن به پرواز عجله داشتیم و شاید این موضوع باعث جمع نشدن برخی وسایل در رختکن بود. در هر صورت ما پرسپولیس هستیم و باید درهمه مسائل و زمینه‌ها برتر و بهترین باشیم.» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: «اینکه رختکن را تمیز تحویل دهیم، اقدامی است که به واسطه زیر ذره‌بین بودن تیم بزرگ پرسپولیس می‌تواند نوعی فرهنگ‌سازی باشد.»

وضعیت مبهم بشار رسن برای ماندن در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس فعلاً پیشنهاد تمدید قرارداد به هافبک عراقی‌اش، بشار رسن نداده به این خاطر که در پرداخت مطالبات او سخت به مشکل خورده است. قرارداد بشار 380 هزار دلار است که با قیمت دلارامروز به ریال رقم بسیار سنگینی می‌شود. اگر رقم دلار را 21 هزار تومان در نظر بگیریم قرارداد بشار تقریباً هشت میلیارد تومان خواهد شد. بشار انتظار دارد قراردادش در حالت طبیعی نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد. اگر قرار باشد 20 درصد دیگر قرارداد بشار افزایش پیدا کند آن وقت پرسپولیس فصل آینده تقریباً باید 10 میلیارد به هافبک عراقی‌اش پرداخت کند. در چنین شرایطی طبیعی است که مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد بشار دچار تردید شوند.

رفتار عجیب بیل در جریان بازی رئال مادرید

به نظر می‌رسد که جدایی گرت بیل از رئال مادرید را باید بیش از هر زمان دیگری محتمل دانست بخصوص با حرکتی که او بامداد شنبه در جریان مصاف خانگی تیمش مقابل آلاوس در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو انجام داد. در این بازی که با پیروزی 2 بر صفر کهکشانی‌ها و نزدیک‌تر شدن آنها به سی‌ و‌ چهارمین قهرمانی‌شان در لالیگا خاتمه یافت، بیل باز هم جایی در میدان نداشت. اما ظاهراً خودش هم تقریباً مطمئن بود که شانسی برای بازی نخواهد داشت تا جایی که همچون هواداری خسته از تماشای یک بازی کسل‌کننده، ترجیح داد از روی سکوها به جای دنبال کردن جریان مسابقه از ماسک خود به عنوان چشم‌بند استفاده کند تا نور پروژکتورها برای او مزاحمت ایجاد نکند. در ابتدای فصل زیدان برای فروش بیل تلاش کرد و حالا تصاویری که سایت اسپانیایی Gol از او منتشر کرده قطعاً این بازیکن ولزی را بیش از پیش از چشم سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها خواهد انداخت. بیل دو فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، اما به نظر نمی‌رسد با روندی که زیدان درباره او پیش گرفته است، بخواهد یک فصل دیگر هم نقش یک نیمکت‌نشین را برای تیمش ایفا کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7391/18/548164/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها