اخبــــار




اینفانتینو: هیچ رقابتی لغو نشود

رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال تأکید کرد که با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه فیفا این است که همه رقابت‌ها برگزار شوند. به گزارش اسپورت 24، اینفانتینو در این باره گفت: «شرایط کنونی نشان داد که ما چقدر کوچک هستیم و نیاز به یک برنامه جامع جهانی داریم. به دنبال یک نقشه راه و برنامه بسیار خوب هستیم تا شرایط به حالت طبیعی خود برگردد. همه کشورها باید از رقابت‌های خود دفاع کنند و برنامه ما هم این است که هیچ رقابتی لغو نشود. نباید فراموش کرد که بازیکنان قلب فوتبال و هواداران هم روح آن هستند. بازیکنان قهرمانان واقعی هستند و در چنین شرایطی باید از آنها حمایت شود. کسی به خاطری تعطیلی و یا تعلیق هیچ رقابتی خوشحال نیست و ما به دنبال آنها هستیم که شرایط برای برگزاری همه رقابت ها حتی با وجود کرونا مهیا شود.»

صالحی امیری پیگیر اساسنامه از طریق دولت

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: «اساسنامه کمیته ملی المپیک آبان ماه سال ۹۸ به تصویب دولت رسیده است و ان‌شاءالله در شورای نگهبان هم ابهامات برطرف خواهد شد. صالحی امیری از طریق دولت پیگیر اشکالات مربوطه است و کارهای لازم برای رفع ابهامات در حال انجام است. اساسنامه کمیته ملی المپیک براساس منشور المپیک است و این منشور در سال 1327 توسط ایران پذیرفته شده و ایران به عضویت IOC در آمده است. یکی از شروط اساسی کمیته بین‌المللی المپیک پذیرفتن منشور توسط اعضاست.»

دیدار اسکوچیچ با فرهاد و کادرفنی استقلال

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی که پس از بازگشت به ایران مسابقات لیگ برتر را زیر نظر گرفته و با سرمربیان تیم‌های لیگ برتری جلسه برگزار کرده است، دیروز و  پیش از بازی استقلال و تراکتور، با فرهاد مجیدی  سرمربی استقلال و دیگر اعضای کادرفنی این تیم دیدار کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7391/18/548165/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها