اخبــــار




بنا بر اعلام رگولاتوری
دستورالعمل اتصال اپراتورها با پیام‌رسان‌های داخلی تصویب شد

اپراتورها موظفند خدمات لازم برای برقراری امکان Call out در پیام‌رسان‌ها را برای آنها فراهم آورند.
به گزارش «ایران»، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با بیان مطلب فوق در توئیتر نوشت: کمیسیون تنظیم مقررات، دستورالعمل نحوه اتصال متقابل اپراتورها با پیام‌رسان‌ها را تصویب کرد. بر این اساس اپراتورها موظفند خدمات لازم برای برقراری امکان Call out در پیام‌رسان‌ها را برای آنها فراهم آورند. تعرفه این تماس‌ها نصف تماس عادی خواهد بود.

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی برگزار می شود

معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری حوزه کشاورزی در روزهای ۱۲ تا ۱۴ مرداد ماه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.به گزارش «ایران» این رویداد مجازی (وبینار) به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار خواهد شد.
محورهای رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته شامل نهاده‌های زراعی و دامی، مکانیزاسیون، آبیاری، کود و بذر و سموم کشاورزی خواهد بود و علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران عمده حوزه کشاورزی با شرکت‌های دانش بنیان، مذاکرات تجاریB۲B به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
همچنین حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری معرفی و کارگاه‌های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه محصولات حوزه کشاورزی نیز در حاشیه این رویداد خواهد بود.
رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته، فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه این حوزه با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مراکز دانشگاهی است.

گوگل ترموستات های معیوب را تعویض می کند

به دنبال اعتراض‌های کاربران، گوگل ترموستات‌های معیوب نست خود را که برای برقراری ارتباط بی‌سیم مشکل دارند تعویض خواهد کرد.
به گزارش فارس، مشکل ترموستات‌های نست، مربوط به برقراری ارتباط وای فای آنهاست که به خطای دبلیو ۵ شهرت یافته است.
مشکل یادشده دسترسی به ترموستات‌های نست از راه دور و تبادل داده با آنها را دشوار می‌سازد. گوگل از مدت‌ها قبل از مشکل ترموستات‌های مذکور برای برقراری ارتباط بی‌سیم آگاه بوده، اما تا به حال برای حل مشکل یادشده اقدام نکرده بود.
این شرکت در بیانیه‌ای که اخیراً صادر کرده این مشکل را ناشی از نقص تراشه‌های وای فای ترموستات نست دانسته، اما در این زمینه توضیح بیشتری ارائه نکرده است. گوگل وعده داده که همه ترموستات‌های معیوب نست را بتدریج تعویض کند.
اعتراض به این موضوع از سوی کاربران گوگل از نوامبر سال ۲۰۱۹ آغاز شد، امید می‌رود با جایگزینی تراشه‌های وای فای نست کنترل این ترموستات از راه دور و با استفاده از گوشی‌های هوشمند ممکن شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7404/10/549644/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها