احداث ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان بوشهر




بوشهر- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهرگفت: با وجود همه تنگناهای مالی ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه چهار خطه و بیش از ۵۰ کیلومتر راه اصلی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در این استان احداث و زیر بار ترافیک رفته و بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه  نیز با پیشرفت مناسب در دست احداث است.
به گزارش ایرنا، فرزاد رستمی افزود:در دولت تدبیر و امید تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش راهسازی هزینه شده و حدود ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز در دست اجراست که تلاش می‌شود تا پایان دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی یادآورشد: براساس بررسی‌های انجام شده وضعیت راه‌های این استان نسبت به نرم کشوری بهتر است به نحوی که در بخش راه روستایی ۹۹درصد راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان آسفالت شده است.
وی بیان کرد: تنها یک راه روستایی مسیر سرچشمه - جم از جمله روستاهای بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر هنوز آسفالت نشده است.
به گفته رستمی، برای روستای سرچشمه - جم از سمت ریز که به سرچشمه متصل می‌شود به مسافت حدود ۱۱ کیلومتر تعریف شده که از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آسفالت می‌شود و با تحقق این مهم همه راه‌های روستایی استان بوشهر آسفالت می‌شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: براساس طراحی‌های انجام شده تمام راه‌های فرعی استان بوشهر به‌عنوان راه فرعی روستایی و بالاتر از استاندارد کشوری احداث شده‌اند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7412/11/550576/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها