اخبـــــار




صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم

سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک دیروز در جلسه آنلاین با خبرنگاران درخصوص کناره‌گیری نصراله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو و مشاور ارشد رئیس کمیته ملی المپیک از پرونده جودو ایران گفت: «کناره‌گیری سجادی را تکذیب می‌کنم. جودو پرونده ملی است و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون مشترکاً برنامه را پیش می‌برند و به این باورم اگر رسیدگی عادلانه باشد حتماً جودوی ایران سربلند خواهد بود و از شما می‌خواهم تا دادگاه باید وارد فضای رسانه‌ای نشوید. لایحه‌ها برای دفاع از حق‌مان در حال تنظیم است و کارگروهی با حضور داورزنی، میراسماعیلی، زارعیان و علی‌نژاد و وکیل تشکیل شده است. مطمئن باشید ما و وزارت ورزش و فدراسیون جودو انگیزه حداکثری برای دفاع از منافع ملی داریم.»

اتفاق خوب؛ سند مرغوبکار به نام استقلال خورد

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با رادیو تهران در خصوص بدهی‌های باشگاه استقلال و بدهی این باشگاه به استراماچونی گفت: «ما در بدترین زمان ممکن به استقلال آمدیم و تمام آرای فیفا در این 2-3 ماه مثل آوار روی سرمان خراب شده است. قطعاً هزینه‌ها با توجه به نرخ ارز دو برابر شده و همه این مباحث دست به دست داده و کار ما را سخت کرده است. الان حدود 20 میلیارد باید به شفر و بویان بدهیم و تهیه این پول اصلاً کار راحتی نیست. چاره‌ای جز پرداخت این پول نداریم و باید به آرای فیفا تمکین کنیم. ما وارث پرداخت‌ها هستیم اما تلاش می‌کنیم از پس این مشکل بر بیاییم.» او  در واکنش به خبر خوشی که قرار بود بدهد، گفت: «در دو سه ماه اخیر پیگیری کردیم که ورزشگاه مرغوبکار را بگیریم. این مجموعه سرمایه 500 میلیاردی دارد و می‌توانیم ارزش افزوده‌های دیگری از کنار آن داشته باشیم. از طرفی، برای ورود به بورس باید افزایش دارایی داشته باشیم. این سند جزو افتخارات باشگاه استقلال خواهد بود. استقلال صاحب ملک شده و به نام این باشگاه است.»
گفتنی است با اعلام سعادتمند، باشگاه استقلال در پرونده میگوئل کولی مربی سابق این تیم که دستیار وینفرد شفر بود پیروز شد. مدیرعامل استقلال تأکید کرد که این باشگاه برای اولین بار در یک پرونده پیروز شده است و به احتمال زیاد در پرونده ساشا شفر نیز برنده خواهد شد.

آغاز لیگ اروپا در پساکرونا

مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، امشب و پس از شیوع کرونا با برگزاری 4بازی و فردا شب با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری می‌شود. در بازی های مهم امشب، منچستر یونایتد به مصاف لاسک اتریش می‌رود که در بازی رفت با 5 گل آن را در هم کوبید. اینتر هم با ختافه دیدار می کند. در بازی های جالب پنجشنبه شب هم سویا پذیرای رم است و بایرلورکوزن مقابل گلاسکو رنجرزی قرار می‌گیرد که در بازی رفت آن را 3-1 از پیش رو برداشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7412/18/550604/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها