اردوگاه آبی




سعادتمند بدون مجوز وزارت ورزش به اروپا رفت

باشگاه استقلال روز شنبه اعلام کرد که احمد سعادتمند برای مذاکره با وینفرد شفر و استراماچونی سرمربیان آلمانی و ایتالیایی پیشین این تیم راهی اروپا شده است. این سفر در آستانه دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باعث انتقادهای زیادی شد و برخی از هواداران استقلال این سفر را به وزارت ورزش و جوانان ارتباط دادند. در این میان، مهدی عبدیان عضو هیأت مدیره استقلال در گفت‌وگو با رسانه باشگاه اعلام کرد که سفر سعادتمند با مجوز هیأت مدیره بوده است. این در حالی است که وزارت ورزش از سفر سعادتمند به اروپا ابراز بی‌اطلاعی می‌کند. مهدی علی‌‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این باره به تسنیم گفت:«سعادتمند مجوزی از وزیر یا بنده برای رفتن به اروپا نگرفت. جمع‌بندی او و احتمالاً برخی از اعضای هیأت مدیره استقلال این بوده که برای گرفتن تخفیف یا چیزی شبیه به آن به اروپا برود.» همچنین اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره سفر سعادتمند به اروپا برای مذاکره با وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی، اظهار داشت: «با توجه به حرف و حدیث‌های بوجود آمده در رابطه با سفر سعادتمند به ایتالیا برای مذاکره با استراماچونی در آستانه دربی، باید بگویم با فرهاد مجیدی قرارداد داریم و به آن پایبند هستیم. این سفر برای مذاکره با شفر و استراماچونی در بحث شکایت آنها از باشگاه استقلال است تا بتوانیم با رایزنی تخفیف یا زمان بگیریم.»

یزدانی و چشمی غایبان استقلال در بازی با پرسپولیس

چهارشنبه استقلال در دیداری حساس‌ و مهم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. این درحالی است که فرهاد مجیدی علاوه بر روزبه چشمی مصدوم، احتمالاً یک بازیکن دیگر را هم برای این بازی از دست داده است. سیاوش یزدانی مدافع استقلال در جریان دیدار با شاهین بوشهر دچار مصدومیت شد و با توجه به وضعیتی که همسترینگ این بازیکن دارد احتمالاً به مسابقه با پرسپولیس نمی‌رسد. اما خبر خوب برای مجیدی وضعیت علی کریمی است. هافبک استقلال شرایط بهتری نسبت به روزهای گذشته دارد و به احتمال فراوان به دیدار با پرسپولیس خواهد رسید. از سویی پیرو درخواست بزرگان و بازیکنان باتجربه تیم فوتبال استقلال و اعضای کادرفنی این تیم از سرمربی آبی‌ها، دیروز فرهاد مجیدی با بازگشت محمد دانشگر و فرشید باقری به تمرینات موافقت کرد. دانشگر و باقری هفته گذشته به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده بودند.

کمیته اخلاق معاون پیشین استقلال را محروم کرد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی حکمی، معاون پیشین باشگاه استقلال را از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد. سایت فدراسیون فوتبال نوشت:«با توجه به پرونده علی خطیر مبنی بر نقض قوانین و مقررات که به تمامیت واعتبار فوتبال کشور لطمه وارد کرده، مستنداً به مواد 23 و 65 آیین‌نامه کمیته اخلاق دستور موقت مبنی بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7427/18/552371/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها