اخبار




پرونده بازگشت استراماچونی مختومه شد

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای رسماً از عدم حضور آندره آ استراماچونی در این تیم خبر داد. در متن بیانیه این باشگاه آمده است: «متأسفانه طی روزهای گذشته، تلاش‌های باشگاه استقلال برای بازگشت آقای آندره‌آ استراماچونی به نتیجه نرسید و نظر به محدودیت‌های قانونی و زمانی، پرونده بازگشت ایشان برای این فصل مختومه اعلام می‌گردد. از همه شما هواداران برای همراهی‌تان سپاسگزاریم و ان‌شاء‌الله با عملکرد درخشان در فصل آینده لیگ برتر پاسخ اعتمادتان را خواهیم داد و امید داریم با توجه به حفظ تمامی بازیکنان ارزشمند خود در آستانه جام باشگاه‌های آسیا در دوحه قطر با حمایت‌های روحیه بخش خود، برگ زرین دیگری بر تالار افتخارات پر افتخارترین تیم باشگاهی ایرانی در آسیا بیفزاییم.»

خداحافظی مدیرکل ورزش تهران به خاطر بازنشستگی

رضا گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از سمت خود کناره‌گیری کرد. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که در یک سال اخیر اختلافات زیادی با فدراسیون فوتبال بر سر انتخابات هیأت فوتبال تهران داشت، در نهایت عمر مدیریتش به برگزاری این انتخابات نرسید. گل‌محمدی درباره بازنشستگی زودهنگام خود گفت: «من تقاضای بازنشستگی داشتم که وزیر ورزش از تاریخ اول آبان با این موضوع موافقت کرد. البته این نکته را بگویم من بازنشسته نبودم و یک سال و نیم دیگر وقت داشتم اما از وزیر ورزش خواستم با این موضوع موافقت کند که بعد از 8 ماه پیگیری مورد موافقت قرار گرفت.»

 باشگاه پرسپولیس: پنجره نقل و انتقالات بسته نشده است

علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس دیروز درخصوص وضعیت برانکو گفت: «موضوع برانکو پیچیده شد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مسائل زودتر حل شود. طبق آخرین صحبتی که با فدراسیون داشتیم، پنجره باشگاه هنوز به صورت رسمی بسته نشده و هیچ نامه رسمی مبنی بر بسته شدن نقل و انتقالات به ایران نرسیده و منتظر رأی فیفا هستیم. فشار زیادی به باشگاه وارد شد از جمله مسأله برانکو و قراردادها که همه باعث شد تا شرایط سخت شود.»

شکست تکراری شهرخودرو مقابل الاهلی

بازی‌های دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در حالی دیشب با برگزاری دیدارهای پرسپولیس و سپاهان مقابل حریفان خود در گروه‌های C و D پیگیری شد که چهارشنبه شب و در یکی از دیدارهای گروه A الشرطه عراق، 2-1 الاهلی عربستان را شکست داد و با این برد 4 امتیازی شد. پیش از این الاهلی با 6 امتیاز، صعود خود را به مرحله بعد مسجل کرده بود و استقلال نیز با یک امتیاز در قعر این گروه 3 تیمی قرار دارد. گفتنی است با هماهنگی‌های صورت گرفته با کنفدراسیون فوتبال آسیا، کاروان استقلال به هتل دیگری منتقل شد. در بازی‌های گروه B شهرخودرو و شباب الاهلی امارات در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف هم رفتند که در این دیدار پدرو (84) برای شباب الاهلی گلزنی کرد تا بازی 1-0 به سود تیم اماراتی به پایان برسد. به این ترتیب، شاگردان سید مهدی رحمتی باز هم با نتیجه تکراری به شباب الاهلی باختند تا بدون امتیاز باقی بمانند و با توجه به شرایط جدول اولین نماینده حذف شده ایران در لیگ قهرمانان لقب بگیرند. در دیگر بازی این گروه، پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان به تساوی بدون گل رسیدند. الهلال در این بازی، با کنار گذاشتن 9 بازیکن کرونایی به میدان آمد ولی 10 امتیازی شد و به‌عنوان صدرنشین صعودش به مرحله بعدی را مسجل کرد. پاختاکور که پیش از این بازی 6 امتیاز داشت، 7 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7447/18/554952/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها