اخبــار




سند فدراسیون فوتبال در دادگاه عالی ورزش درخصوص پرونده ویلموتس چیست؟
نامه دبیرکل فیفا

فدراسیون فوتبال ایران امیدوار است در دادگاه عالی ورزش با مستنداتی که در اختیار دارد بتواند رأی پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق بلژیکی را به سود خود تغییر دهد. به گزارش ورزش سه، یکی از اسنادی که فدراسیون فوتبال می‌خواهد در دعوی با ویلموتس در دادگاه عالی ورزش (CAS) به آن اتکا کند، نامه فاطمه سامورا، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی فوتبال است. نامه مربوط به دوره‌ای است که فدراسیون فوتبال از فیفا برای پرداخت حق‌الزحمه ویلموتس کمک خواست اما فیفا با نامه‌ای به امضای دبیرکل این درخواست را به خاطر تحریم‌ها رد کرد. این نامه یکی از مدارکی است که وکلای فدراسیون فوتبال قصد دارند در دادگاه عالی ورزش و در دعوی با مارک ویلموتس مطرح کنند چرا که بخشی از عدم پرداخت به موقع دستمزد مربی بلژیکی به خاطر تحریم‌ها و عدم همکاری فیفا در واریز مطالبات ایران به صورت قانونی بوده است.

عقب‌نشینی اینستاگرامی منصوریان مقابل تراکتوری‌ها

یکی از حواشی پس از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور به صفحه اینستاگرامی او بازمی‌گشت. جایی که هواداران تراکتور به سرمربی جدید خود نقد داشتند چرا تصاویر استقلالی در آن به چشم می‌آید و حتی در پسوند نامش هم مخفف نام استقلال قرار دارد؛ نقدی که باعث شد منصوریان هم نام صفحه شخصی‌اش را تغییر دهد و هم پست‌های مرتبط با استقلال را از صفحه‌اش پاک کند. نکته‌ جالب در این میان، رشد چشمگیر مخاطبان صفحه علیرضا منصوریان است؛ صفحه او پیش از اعلام نامش برای نیمکت تراکتور حدود 69 هزار مخاطب داشت اما با رشدی 27 هزار فالوئری حالا صفحه علیرضا منصوریان بیش از 96 هزار مخاطب دارد.

پیروزی پرگل شارلروا با درخشش ایرانی‌ها

در هفته ششم لیگ بلژیک، شارلروا برابر بریتشوت قرار گرفت و 3-1 به پیروزی دست یافت. شارلروا در حالی در این بازی، دو بازیکن ایرانی خود را از ابتدا در ترکیب داشت که کاوه رضایی (29 و 87) و علی قلی‌زاده (55 - پنالتی) گل‌های شارلروا را به ثمر رساندند تا این تیم با درخشش ستاره‌های ایرانی خود به پیروزی برسد. شارلروا در این فصل فوتبال بلژیک توانسته با ۶ برد از ۶ بازی با ۱۸ امتیاز قاطعانه در صدر جدول قرار بگیرد. رضایی هم با زدن این 2 گل، ۵ گله شد تا همراه رافائل هولژائوسر مهاجم بیرشوت در صدر جدول گلزنان لیگ قرار داشته باشد. به این ترتیب، رضایی که در اف سی بروژ روزهای سختی داشت، بار دیگر ارزش‌های خودش را در شارلروا نشان داده و به روزهای خوب خود بازگشته است.

جنگ تمام عیار چلسی و لیورپول در لیگ جزیره

یکشنبه شب دو تیم لیورپول و چلسی در هفته دوم لیگ جزیره به میزبانی چلسی در استمفوردبریج به مصاف هم می‌روند. دیداری که برای شاگردان کلوپ و لمپارد از اهمیت زیادی برخوردار است. دو تیم تلاش می کنند تا در هفته دوم بتوانند دومین پیروزی در فصل جدید لیگ را جشن بگیرند. لیورپول که این فصل هم جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود تلاش می‌کند تا از همین ابتدا با پیروزی بر رقبا راه قهرمانی‌اش را هموار کند و چلسی هم که در نقل و انتقالات بسیار دست و دل باز عمل کرده و با خرید بازیکن‌هایی همچون کای هاورتس، حکیم زیاش و تیمو ورنر امیدوار است تا پس از سال‌ها دوباره قهرمانی لیگ را به دست آورد و ناکامی‌های فصول اخیرش را جبران کند. چلسی و لیورپول تاکنون ۱۸۶ بار برابر هم قرار گرفتند که سهم سرخ‌های آنفیلد ۸۱ پیروزی و چلسی ۶۴ برد بوده است و در ۴۱ دیدار هم کار به تساوی کشیده شده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7448/18/555066/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها