اخبــــار



بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تجارب ارزنده هشت سال دفاع مقدس را پاسخگوی نیاز راهبردی کشور برای ارتقای بازدارندگی و مقدمه‌ای برای فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی دانست.
به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، در این بیانیه با اشاره به چهلمین سالگرد حماسه بزرگ دفاع مقدس، آمده است: جاری بودن روح مقاومت در پیکره جامعه، همواره انقلاب اسلامی را در مواجهه با چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات تحمیلی ناشی از سناریوهای جبهه معاندین و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به ویژه در عرصه تحریم‌ها و تهدیدهای استکباری به سلامت عبور داده و جمهوری اسلامی ایران را به سطح بالایی از بازدارندگی دفاعی رسانیده و خواب خوش را از چشم استکبار جهانی و نظام سلطه ربوده است.
این بیانیه تأکید دارد: اردوگاه شیطانی دشمنان با محوریت امریکای تروریست و جنایتکار با نقض فاحش قطعنامه‌ها و حقوق بین‌الملل، با تمرکز بر تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای، جنگ فرهنگی و عملیات روانی گسترده درصدد ایجاد تفرقه، ناامیدی و عدول ملت ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی و منافع ملی خود برآمده است که برای مقابله با آن، باید با سرلوحه قرار دادن عبرت‌های جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ضمن تبعیت از فرامین و منویات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت علیهم السلام و با افزایش اقتدار دفاعی، اتکا به ظرفیت‌های داخلی و تحکیم وحدت و همبستگی ملی در برابر تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد و توطئه‌های آنان را در عرصه‌های مختلف سخت، نیمه سخت و نرم خنثی نمود.

دستور رئیسی به رئیس سازمان زندان‌ها

رئیس قوه قضائیه ضمن «تقدیر از بازدیدهای سرزده از زندان‌های استان‌ها» به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد: گزارش وضعیت زندان‌ها و بخصوص بازداشت‌های غیرضرور هر استان ضمن انعکاس به رئیس کل دادگستری استان به حوزه ریاست ارسال شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سید ابراهیم رئیسی تأکید کرد: معاون قضایی زندان‌ها، مسائل زندانیان را با استفاده از کارشناسان حقوقی دنبال کند و گلایه‌ها و مشکلات را پیگیری کند. سازمان زندان‌ها ضامن اجرای دستورات و بخشنامه‌های رئیس قوه قضائیه در زندان‌ها است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7448/2/555115/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها