از سوی رئیس جمهوری صورت گرفت

معرفی رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت


رئیس جمهوری، وزیر پیشنهادی صمت را به مجلس معرفی کرد.حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: آقای روحانی در نامه‌ای به مجلس، علیرضا رزم حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی کرد. امیری افزود: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس قاعدتاً یک هفته پس از اعلام وصول این موضوع، جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی باید برگزار شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به سوابق رزم حسینی، گفت: وی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. وی همچنین از فرماندهان دوره دفاع مقدس از لشکر ثارالله و قائم مقام شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی بوده و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.
امیری با اشاره به این موضوع که رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه وی عضو هیأت مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.
 9 مهر، جلسه رأی اعتماد
محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس هم  به فارس گفت: جلسه رأی اعتماد به علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه هفته آینده 9 مهر 99 برگزار می‌شود.وی افزود: در این جلسه، دولت اعم از رئیس جمهوری و وزیر پیشنهادی جمعاً یک ساعت و نیم فرصت دارند تا از برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع کنند که یک ساعت آن قبل از صحبت‌های موافقان و مخالفان و نیم‌‌ساعت آن بعد از صحبت‌های نمایندگان موافق و مخالف خواهد بود.
پیش از این رئیس جمهوری حسین مدرس خیابانی را به مجلس معرفی کرده بود که نمایندگان به او رأی اعتماد ندادند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7451/1/555473/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها