اخــــــبار




توصیه‌های دبیر به شرکت‌کنندگان در لیگ کشتی

دور رفت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در گروه الف، از امروز (سه‌شنبه) و به مدت 2 روز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. با توجه به دریافت مجوز فدراسیون کشتی از معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برگزاری این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دیروز صبح و در محل خانه کشتی شهید ابراهیم ‌هادی از نفرات حاضر در این مسابقات اعم از کشتی‌گیران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی آزمایش کرونا گرفته شد. همچنین تمامی تیم‌ها نیز موظف به رعایت پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت برای حضور در این مسابقات هستند. همچنین علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی با حضور در جمع کشتی‌گیران و مربیان شرکت کننده در این مسابقات، از کشتی‌گیران خواست رفتار و منش جوانمردی را رعایت و نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

نامگذاری معابر و میادین شهر به نام بزرگان ورزش

نشست خبری مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور صبح دوشنبه در محل هتل ورزش برگزار شد. سیدمصطفی ابطحی گفت: «در چند ماه گذشته با توجه به شیوع کرونا به دنبال این بودیم که گرد فراموشی بر چهره یادگاران ورزشی ننشیند. از طرفی با شورای شهر مکاتبه کردیم و دیدار حضوری با برخی از اعضا داشتیم و تقاضا کردیم نام خیابان، معابر و میدان‌ها به نام این بزرگواران مزین شود. هدف این است که این نامگذاری به نام قهرمانان و پهلوانان زنده باشد نه آنان که نقاب در خاک کشیدند از این رو اسامی قهرمانانی چون محمد نصیری، عبدالله موحد، امیر احتشام زاده، محمود ملاقاسمی، حسن روشن، امیر یاوری، علی باغبان باشی به شورای شهر ارائه شده است. اینها بزرگانی در رشته های مختلف هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند و نسل جدید باید آنها را بشناسند.»

 ورود VAR به لیگ قهرمانان آسیا با اعلام AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی از اجرایی شدن تکنولوژی VAR  (کمک داور ویدئویی) برای نخسین بار در این رقابت ها از مرحله یک چهارم خبر داد.پیش از این اعلام شده بود که VAR در این رقابت ها استفاده خواهد شد ولی دیروز AFC به صورت رسمی این موضوع را تأیید کرد.

زمان حمل مشعل المپیک توکیو اعلام شد

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو از حمل مشعل این بازی‌ها در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین ۱۴۰۰) خبرداد. قرار است مشعل از منطقه فوکوشیما که در سال ۲۰۱۱ به خاطر سونامی آسیب دیده بود، حمل شود. مشعل بازی‌های المپیک فروردین ماه امسال از یونان وارد ژاپن شد اما به دنبال تأخیر بازی‌های المپیک قرار شد مشعل در محل امنی نگهداری شود. در حال حاضر مشعل در توکیو به نمایش گذاشته شده است. این در حالی است که بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو به دلیل بحران ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7456/18/556042/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها