رایزنی قالیباف با همتای روسی درباره قره باغ




رئیس مجلس شورای اسلامی تشدید تنش­‌های ارمنستان و آذربایجان را نگران‌­کننده خواند و گفت: باید تلاش کنیم که درگیری­ ‌ها متوقف شود و طرفین با گفت وگو به مناقشات موجود پایان دهند.
به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف در تماس تلفنی با «ویچسلاو والودین» رئیس دومای دولتی روسیه افزود: تداوم گفت وگوی تهران - مسکو، هم در حوزه منطقه‌­ای و هم در حوزه بین‌المللی تأثیرگذار خواهد بود و ما از استمرار گفت وگوهای سازنده دو کشور استقبال می­‌کنیم.
ویچسلاو والودین در ابتدای این تماس بر توسعه همکاری پارلمانی ایران و روسیه تأکید کرد و گفت: امیدواریم با فراهم شدن شرایط بهداشتی، شاهد تبادل هیأت‌ های پارلمانی میان مجالس دو کشور باشیم.
رئیس دومای دولتی روسیه با اشاره به تشدید درگیری­‌های ارمنستان و آذربایجان بر سر موضوع قره‌ باغ گفت: همچون شما معتقد هستیم که باید این درگیری بصورت مسالمت­‌آمیز و از طریق گفت وگو و مذاکره حل و فصل شود.
حضور رئیس مجلس در بیمارستان امام خمینی
قالیباف همچنین دیروز در جلسه بررسی مشکلات کادر درمان با حضور مسئولان و کادر درمان بیمارستان امام خمینی گفت:  ساعت 12 ظهر امروز (دوشنبه) تصمیم گرفتیم در بیمارستان حضور پیدا کنیم و مشکلات را از نزدیک ببینیم. رئیس مجلس تصریح کرد: روز سه شنبه جلسۀ سران قوا را داریم و به عنوان نماینده قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات را مطرح خواهم کرد.
در هر چهار حوزه پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی باید تصمیم‌های جدی بگیریم .قالیباف گفت: من مسئول هستم ولی بین مردم رفته‌ام و می‌دانم که مردم قدردان کادر درمان هستند و در بیمارستان هم همه از کادر درمان تعریف و تمجید می‌کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7462/2/556824/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها