اخبـــار



تکذیب یک یادداشت منتسب به رهبر انقلاب

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای آنچه در شبکه‌های اجتماعی با عنوان یادداشت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر یکی از کتب مرتبط با طب اسلامی و ایرانی منتشر شده را جعلی و فاقد اعتبار اعلام کرد. به گزارش فارس، مهدی فضائلی با اعلام اینکه متن و دستخط این یادداشت جعلی و فاقد اعتبار است، گفت: یکی از مأموریت‌های این دفتر صیانت از آثار و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب است، لذا انتظار می‌رود رسانه‌ها در انتساب مطالب به رهبر معظم انقلاب دقت نظر کافی داشته باشند.

پیام روحانی به رئیس‌جمهوری ترکیه

رئیس جمهوری ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه در حادثه زلزله در استان ازمیر، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارسال هر نوع کمک‌ امدادی و درمانی و یاری‌رسانی به مردم این کشور اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در پیامی خطاب به رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اظهار داشت: وقوع زلزله دلخراش در استان ازمیر و جان باختن و مصدوم شدن عده‌ای از مردم عزیز آن دیار، موجب تأثر عمیق شد. رئیس جمهوری تصریح کرد: اینجانب با ابراز همدردی، به نمایندگی از سوی دولت و ملت جمهوری اسلامی این ضایعه را به جنابعالی و مردم دوست و برادر ترکیه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های داغ‌دیده بردباری و برای مصدومان، شفای عاجل مسألت دارم. روحانی خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای ارسال هر نوع کمک امدادی و درمانی و یاری‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده اعلام می‌دارد و امیدوار است هر چه سریع‌تر شاهد بازگشت شرایط امن در مناطق آسیب‌دیده باشد.

تشریح برنامه‌های نخستین سالگرد ترور سردار سلیمانی

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با تشریح برنامه‌های سالگرد ترور سردار سلیمانی گفت: پاسخ به ترور سردار سلیمانی و شهادت ایشان بدون تردید خروج امریکایی‌ها از منطقه خواهد بود که در آینده نه چندان دور این اتفاق خواهد افتاد. به گزارش ایرنا، «حسین امیرعبداللهیان» در نخستین نشست خبری ستاد برگزاری سالگرد سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» که روز شنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در نخستین سالگرد شهید سلیمانی مسئولان جمهوری اسلامی ایران بر آن شدند
برای اینکه گرامیداشتی در خور شخصیت والای سردار سلیمانی برگزار شود، ستادی به این منظور شکل بگیرد. وی ادامه داد: بنیاد شهید سلیمانی با حمایت‌های مردمی فعالیت خود را از سال پیش آغاز کرده و امروز در اینجا ما هم به‌طور رسمی اعلام می‌کنیم که بنیاد شهید سلیمانی به دنبال آن است که اندیشه‌های ناب مکتب سلیمانی را ترویج کرده و مانع از تحریف شخصیت سردار سلیمانی شود. امیر عبداللهیان نمایش فیلم مستندی از ۱۴ روز آخر زندگی افتخارآفرین سردار سلیمانی در ایام سالگرد ایشان، رونمایی از برخی آثار سردار سلیمانی و همچنین کتاب‌هایی که در خصوص شخصیت چند بعدی و متنوع این سردار عزیز وجود دارد را از برنامه‌های این ستاد در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ذکر کرد. وی با اشاره به دفاتر خاطرات شهید سلیمانی تصریح کرد: بخش‌های قابل انتشار این خاطرات ان‌شاءالله در اولین سالگرد ایشان منتشر خواهد شد و در کنار آن طراحی ای برای اهدای جایزه بین‌المللی سردار سلیمانی انجام شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7480/2/558908/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها