جلسه تودیع و معارفه مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شد

سمیعی: امیدوارم ۲۹ آذر جشن ملی برگزار کنیم



نشست معارفه جعفر سمیعی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری معاون اجرایی این باشگاه صبح دیروز همزمان با نخستین روز کاری این دو فرد در باشگاه پرسپولیس برگزار شد. در این مراسم علی رغبتی، مهدی رسول‌پناه و محمد فیاض از اعضای هیأت مدیره و افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم حضور داشتند. رسول‌پناه سرپرست مستعفی باشگاه که در جلسه هیأت مدیره برای انتخاب مدیرعامل غایب بود، در این جلسه تودیع شرکت نکرد و بدون اینکه با خبرنگاران صحبت کند ساختمان باشگاه را ترک کرد. سمیعی بعد از مراسم معارفه‌اش در جمع خبرنگاران گفت: «امیدوارم در کوتاهترین مدت شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا فراهم و 29 آذر یک جشن ملی برگزار کنیم. با کادر فنی صحبت کرده‌ایم، آنها زحمت کشیدند و با کمبودها و شرایط سخت تیم را قهرمان کرده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده‌اند. بدون شک از آنها حمایت خواهد شد. ضمن آن‌که پرسپولیس بازیکنان باغیرتی دارد که از تمام توان آنها استفاده خواهد شد. در حال حاضر بزرگترین مشکل باشگاه مسائل اقتصادی است. در این زمینه یک کمیته اقتصادی تشکیل خواهد شد. ضمن آنکه در مورد حضور باشگاه در بورس نیز برنامه‌ریزی شده و قطعاً اقدامات حضور در بازار سرمایه انجام خواهد شد. همکاری باشگاه با کارگزار ادامه خواهد داشت. ما با آنها قرارداد داریم و ان‌شاءالله آنها هم از تیم حمایت خواهند کرد تا به روزهای خوبی برسیم.» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در‌خصوص اینکه خیلی‌ها به انتخاب وی بابت اینکه ورزشی نیست انتقاد می‌کنند و آیا می‌تواند با این فشار انتقادات موفق شود؟ چنین پاسخ داد: «ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که موفق شویم. در ضمن از سمت قبلی استعفا داده‌ام چون طبق قانون نمی‌توانم مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان باشم.»
شکوری: با هیچ مربی و بازیکنی به مشکل نخواهیم خورد
ابراهیم شکوری هم در جمع خبرنگاران در‌خصوص انتخابش به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس چنین صحبت کرد: «امیدوارم با همدلی، اتحاد و همبستگی موفقیت‌های زیادی را رقم بزنیم. این امکان‌پذیر نیست مگر اینکه هواداران، کادر فنی، بازیکنان‌ و مدیریت باشگاه همدل باشند. کمتر از ۵۰ روز تا فینال آسیا زمان داریم و امیدوارم همه کمک کنند تا در این مدت کم آرامش را به تیم برگردانیم. آرامش مهمترین نکته است. چون از نظر فنی تیم دارای توانایی‌های بالایی است. از روزی که مسئولیت گرفتم به رصد کردن مشکلات پرداختم و امیدوارم مشکلات را پشت‌سر بگذاریم. این اتفاق قطعاً شدنی است چون ما پشتوانه ۴۰ میلیونی هواداران را داریم که در این مسیر به ما کمک می‌کند.» او درباره نامه رادوشوویچ و فسخ قرارداد هم چنین توضیح داد: «باید اول قراردادها را ببینیم که شرایط چگونه است. ما با هیچ مربی و بازیکنی به مشکل نخواهیم خورد. چون من بازیکن بودم و مشکلات بازیکنان را می‌دانم. اصلاً نگرانی وجود ندارد. سعی کردیم با رادو هم صحبت کنیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. فقط باید بررسی کنیم و ببینیم درخواست او چیست و چه مطالباتی دارد.»
رغبتی: استعفا داده‌ام و منتظر نظر مجمع هستم
علی رغبتی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در حاشیه این مراسم درخصوص استعفایش گفت: «من استعفایم را تقدیم کرده‌ام و باید ببینم نظر مجمع چیست و چه تصمیمی گرفته خواهد شد. در حال حاضر یک جای خالی در هیأت مدیره وجود دارد و اگر با استعفا‌یم موافقت شود باید افراد جدید اضافه شوند. در‌خصوص حضور سمیعی در هیأت مدیره هم فقط مجمع تصمیم‌گیری خواهد کرد.» او در خصوص اعتراض برخی از نماینده‌های مجلس به نحوه انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس چنین واکنشی داشت: «به هر حال هر سازمانی اختیاراتی برای خودش دارد و نظر دوستان و نماینده‌های مجلس هم محترم است اما باید شرایط باشگاه را در نظر بگیریم و پرسپولیس در خیلی از جاهای دیگر نیازمند کمک نماینده‌های مجلس است. ان‌شاءالله در آن بخش‌ها به باشگاه کمک کنند.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7480/18/558955/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها